Eindelijk gelukt?

Enne als je 2 NN-en in haar nieuwe naam plaatst heb je haar oude naam

Groetjes van Christa

Hoi ken het verhaal verder niet, maar wel flauw dat ze er dan nu niet meer op reageert vind ik.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Ja, dat vind ik ook altijd zo raar: stelt iemand een vraag die best dringend lijkt en vervolgens sowieso al ruim een dag geen teken van leven.

Groetekes, Sje

Denk dat ze nattigheid voelt sje…

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Ah, sorry, heel flauw van me.
Maar we hadden het al nagekeken, er zijn wel overeenkomsten, maar niets concreets eigenlijk. Ik heb dan ook ( nog ) niet verder gespeurd hoor. Het lijkt een makkelijke conclusie, maar eerlijk is eerlijk, helemaal hetzelfde is het niet. Het kan ook best zijn dat iemand de inlog kwijt is en een nieuw account opent. Zich er niet van bewust dat de oude gegevens misschien op te vragen waren. Daarbij kun je dan ook even zeggen, hey ik ben er weer, maar nu op een nieuw account. Maar aangezien we maar geen antwoord lijken te krijgen denk je al sneller dat het wennetje inderdaad is. Jammer dat het dan zo moet ( als dat inderdaad zo is ), want je komt dan wel weer gek binnen vallen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Waarvan akte!

Groetekes, Sje

Ik ga het anders doen, want dit speculeren leid nergens toe verder. Weetje 76, mocht je wennetje niet zijn, mag je mij mailen om de topic te open weer. Tot die tijd gooi ik hem echter op slot. De topic gaat nu meer om iets anders dan waarvoor hij begonnen was en aangezien er niet gereageerd word op onze vraag heeft deze topic verder geen enkel nut meer.
Mocht jij Weetje76 echter dezelfde zijn als Wennetje, is het heel erg gek dat je zo komt binnen vallen. Ik gun je/jullie van harte een wonder, maar zo ga je niet met ons om wat mij betreft !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!