Eindelijk een zomerjasje

Hm… ik ben ook wel benieuwd, Michele! Hoe doe je dat??

Moet zeggen dat ik alweer tassen vol beneton, esprit en babybarb heb gekregen van mn schoonzusje,das natuurlijk helemaal goedkoop. Maar het blijft leuk om lekker te shoppen voor de kleine meid!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ik maak altijd een rondje winkels (C&A, hema, zeeman, wibra) en dan loop ik eerst naar de aanbiedingen en dan kijk ik wat ze echt nodig heeft en wat leuk is. Enne heel eerlijk gezegd volgens mijn moeder en schoonmoeder heb ik een neus voor leuke dingen en joden geluk als het gaat om goede prijsjes.

Groetjes,

Michèle

Helaas heb ik een dure smaak.Wij hebben in ons dorp zo’n leuk winkeltje zitten met oa Name it. Daar heb ik ooit wat in de aanbieding gekocht en sindsdien ben ik er niet meer weg te slaan. Dus ook als het niet in de uitverkoop is kun je mij er vinden. Is wel minder voor de portemonnee. Dus voor 80 euro kun je daar wel een paar leuke dingen uitzoeken maar niet een hele garderobe.
Maar ik combineer het tegenwoordig want inderdaad C&A, Wibra, ter Stal hebben ook hele leuke kleding. Dus dat hebben we ook in de kast liggen. Verder kan ik ook heel goed in Duitsland slagen. Ga ik ook regelmatig heen.
Maar een zwak voor Name it blijf ik houden.

Groetjes Bianca

Hier ook compleet nieuwe garderobe voor 60 euro!! Jaja dat is de kick van leuke maar ook goedkope kleding en persoonlijk vind ik de kwaliteit ook prima! We zijn online geslaagd bij H&M shop. Heb een code met korting … als iemand daar gebruik van wil maken??? 10%

Lilypie In verwachting Ticker

@ mini boy kun jij daar ook zo’n kick van krijgen om voor weinig met veel thuis te komen. Daarom ben ik zo gek op de Haagse Markt

Groetjes,

Michèle

Ik heb helemaal geen neus voor koopjes, jammer genoeg! Ik heb ook een dure smaak, Eva heeft alleen maar Esprit, Babybarb, Mexx en Noppies in de kast, gecombineerd met HEMA (ben ik ook dol op). Maar…deze kleding is na tig keer wassen wel nog steeds mooi en kan zeker nog een ronde mee (eventueel). Als ik een jongen krijg, verkoop ik het denk ik op Marktplaats. Wel in matenpakketten, anders ben ik 100 jaar bezig met foto’s maken en plaatsen! Trouwens, bij Ter Stal zag ik ook leuke dingen. De jas die ik daar kocht was alleen te groot en het keigave matrozen t-shirt (blauw-wit) was veel te klein! Ik heb het toen teruggebracht. Maar ik ga daar zeker ook kijken. Voor C&A ben ik zelf allergisch, waarschijnlijk komt dat omdat de twee filialen in Eindhoven echt ALTIJD stinken! Bij V&D hebben ze trouwens ook wel leuke dingen. En Benick, Name it vind ik ook superleuk!

@Liske, wauw wat ben jij een bofkont, dat jij tassen vol GRATIS merkspul scoort! Dat wil ik ook wel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ rainbow ik was alles van Morgan in Robijn wol en fijn en niet hoger dan 30 graden. Je ziet bijna geen verschil tussen zeeman en villa hap (ben ik weer fan van op zijn tijd)

En straks vanaf maatje 92 kan ik ook naar de Cool Cat :smiley:

Groetjes,

Michèle

Ik koop Tim zijn kleding ook altijd bij C&A, H&M, Prenatal en Hema. Die laatste nu niet zo heel vaak meer, vind meer de wat kleinere kleding daar leuk. Soms koop ik er nog wel eens een broek voor Tim. Vind het echt zonde om zulke dure kleding te kopen, terwijl ze het niet lang dragen. Ik vind de kleding leuk en de kwaliteit vind ik echt prima. De kleding die Tim gedragen heeft en niet meer past ziet er nog mooi uit. Zou nog prima een ronde mee kunnen.

De zomerjas die Tim nu heeft is wel van name-it, maar die was maar 23 eur

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/HK7ip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Sandra1980 op 16 Apr 2010 14:15:29

Ik koop ook bijna alles bij Hema, H&M, C&A en Prenatal.
Enkele dingen van de Zeeman en hans textiel, zoals effen polo’s, ideaal!!
Verder hadden we wel zijn winterjas van Villa Happ.
De prenatal gebruik ik vooral voor broekjes, ik vind dat die broeken zo mooi zitten bij Seth, maar dan neem ik wel alleen het eigen merk, die zijn max. 17 euro, en daar doet hij dan ook een tijd mee (met of zonder gat)

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik kan nergens een leuke zomerjas vinden … nu draagt hij spijkerjasje en bodywarmer…

Bij mij is die verslaving (veel voor weinig) gekomen toen mijn man werkeloos was. Je wil je kleine er toch leuk/ stoer bij laten lopen … maar het moet wel te bekostigen zijn. Koop eerlijk gezegd ook liever iets voor mijn mannen dan voor mezelf iets … voel me dan altijd schuldig. Stom he…

erg is dat he mini boy pff dat heb ik ook altijd
de kids en manlief hebben allemaal een heel assortiment schoenen en kleding maar als ik voor mezelf ga kijken kom ik toch met lege handen weer thuis(nou ja leeg niet die zijn dan wel vol met spullen voor kids en man)want dan vind ik alles te duur.

vroeger was ik ook van de merken en duren kleding maar met drie kids is dat gewoonweg niet te bekostigen maar voordeel is wel dat ik extra vaak moet shoppen om de aanbiedingen in de gaten te houden hahah
het is tegenwoordig een hobby om veel kleding te vinden voor zo min mogelijk geld
zo hou ik mezelf tevreden met voldoende variatie in de kledingkasten en manlief is tevreden met een niet al te lege portomonee hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag