Eindelijk een zomerjasje

Donderdag niks kunnen vinden in de stad, maar gister een beetje zitten surfen en ik heb een heel leuk jasje gevonden voor morgan. Nu zal ze denk ik ook niet zo snel meer voor een knulletje aangezien worden

hij is net binnen en ze vind hem geweldig ze wilde hem niet meer uit want ik moest wel even passen natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 10 Apr 2010 10:19:26

Leuk! Een echt meisjesjasje inderdaad…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heeeee die heeft Dylano ook Nee geintje natuurlijk die heeft gewoon een blauwe

Maar hij is leuk!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een ontzettend leuk jasje Michelle.

Ik heb ook eindelijk sinds vorige week een zomerjas voor Tim. Heb lang moeten zoeken, want ik vind de keuze wel erg mager. In de winkel gaven ze aan dat ze moeilijk zomerjasjes konden inkopen. Worden niet veel gemaakt, omdat veel ouders hun kind een dikke trui of trainingsjack aantrekken. Uiteindelijk was het mijn schoonmoeder die een leuke jas gevonden had.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Heel leuk jasje!!
Echt schattig!

Ik vond eigenlijk heel makkelijk een jasje. Een van de eerste die we zagen.

Hij is donkerblauw met een klein wit streepje en vond hem wel stoer.

het klopt wel dat er veel kindjes zijn met spijkerjack en bodywarmer.
Liefs, Anne

haha, ik vind morgan zoiezo echt een meisje, maar goed.
maar wat een leuk jasje!
ik heb rico’s jasje van vorig jaar nog
dat was een maatje 80 en die deed ik toen ook gewoon aan
hij liep toen nog niet dus viel het niet zo op nu kan ie m zo gewoon aan.
is zomerjasje met leger print. echt stoer!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

vorig jaar had zer een onwijs stoer wit spijkerjack maar daar past ze echt niet meer in Inge, helaas

Groetjes,

Michèle

hahaha
ja ze groeien hard.
ik had expres toen zo’n grote maat gekocht omdat ik zoiets had van: kan ie er volgens jaar ook nog mooi in, en wat ik al zei, hij zat alleen maar in de wagen en liep niet dus niemand diet het ziet

Dat had ik met haar ‘leren’ jasje dat heeft ze nu ook weer aan en nu pas ie echt goed. Maar maatje 74 (spijkerjasje) wordt het echt niet meer.

Groetjes,

Michèle

nee haha dat snap ik,
welke jas maat heeft ze nu?
rico kan dus nu die 80 goed aan van die leger print, maar een 86 zou ook goed vallen, alhoewel ie dan misschien weer een tikje ta lang zou zijn.
hij zit er denk ik NET tussen in. maar goed dit past ook nog gewoon, is niet echt te kort ofzo.

ik heb dit jasje in 92 besteld. De mouwen moet ik iets omslaan maar de rest zit goed, jassen koop ik altijd 1 maat groter omdat ze over kleding moeten en ze moet ook in de zomer indien nodig wat dikkers aan kunnen zonder der uit te zien als een michelin vrouwtje

Groetjes,

Michèle

Wij hebben ook een jasje in maat 92.
Ik vond hem erg klein vallen, en vandaag bijvoorbeeld had hij er een vest onder aan, en dat moet inderdaad ook gewoon normaal eruit zien.

Liefs, Anne

Hier indd ook 92 en de mouwtjes 1 keer omslaan. de rest hangt en zit prima.

Liefs Michelle

Hoi hoi,

superleuk jasje idd!!! Lijkt een beetje op die die ik voor Lisa heb gekocht (maat 86 op de groei), maar dan rood hihi:

Kunnen ze weer lekker hip de zomer in!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Mag ik ook even gebruik maken van je topic Michèle?

Heb zo’n leuke capuchondinges voor Erik gekocht vanmiddag, van Dutchypuppy. Dus ook nog voor het goede doel. De hondjes zijn door Henk Schiffmacher ontworpen. Erik leek er erg stoer in. Hopelijk is het plaatje een beetje goed…

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/knfyp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 10 Apr 2010 19:27:58

Gewijzigd door - Mriek op 10 Apr 2010 19:28:43

Nou, ik krijg het plaatje niet groter. Het gaat om het idee…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hij is gaaf Mriek!!

Liefs Michelle

Wauw, wat een gave jassen allemaal! Ik ben gek op trenchcoatjes voor meiden! Eva heeft er ook eentje, een rode met een klein blauw ruitje. Als het gaat regenen, komen er bloemen op haar jas. Het is een ‘magic coat’, dat staat er ook in. Gaaf he? Eva heeft ook een kermitgroen jasje, dat haar ook goed staat. Maar als ze die trenchcoat draagt, steelt ze echt de show, die is zo leuk! Ik vind alle jasjes die jullie laten zien echt leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

@ Von als ie van de C&A is dan hebben we dezelfde alleen lisa is jonger dan Morgan toch?? En Morgan is best groot voor der leeftijd.

@ Mriek, oh hij is stoer. Duur??

@ Rainbow oh das ook leuk zo’n jas. Moet zeggen ze zag er ook heel schattig u9ir toen ze hem aan had.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: ja, duur. Hij kostte 25 euro. Maar het is maat 92-104 en aangezien Erik net in maat 92 zit kan 'ie er dit hele jaar nog mee doen naar mijn verwachting. Enne, oma heeft 'm betaald…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker