Eindelijk een zomerjasje

Oh vind ik nog meevallen, ik was voor Morgan al der laatste jassen behalve deze 30 eur per stuk kwijt en dat waren geen eens goede doelen.

Groetjes,

Michèle

Ook de jas van Seth was volgens mij 25 euro, maar ook ik ben gesponsord

handig hè?! Die oma’s die mee gaan winkelen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ik had laatst een lerenjasje voor mijn kleine man gekocht ik had hem al eerder zien hangen maar toen was die 40 euro ja vond dat een beetje aan de dure kant hoe mooi ik hem ook vond
een week later was die in de aanbieding voor de helft toen heb ik hem gelijk gekocht

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ja, maar het is ook geen jasje hè. Gewoon een capuchonvestje. Voor een ‘echt’ jasje vind ik 25 euro ook niet duur.

Enne, lang leve oma’s!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoeven niet altijd oma’s te zijn
Grote zussen is ook goed
Want Dylano krijgt van zijn oma helemaal niets ja met kerst en zijn verjaardag.
En mijn mams leeft niet meer

Maar zoals ik al zei grote zussen die zelf verdienen werkt ook

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lang leve grote zussen!!!

Daar weet ik zelf niets van, want ik heb ze niet en ik ben er ook geen, maar ik geloof je meteen Michelle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Mriek oke ja dat is wel wat duurder maar voor een sponcering valt dat ook best mee

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja ik koop jassen ook 1 maat groter michele, maar deze was GELUKKIG iets groter uitgevallen…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

vooral winterjasjes trouwens,
anders past dat niet met een dikke trui

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hmmm…de kermitgroene jas van Eef was 24,95 en dat vond ik echt een koopje, want haar Magic Coat was 59,95. Als ik zo’n jas leuk vind koop ik 'm eigenlijk gewoon…Terwijl ik wel weer op andere dingen let. Zo willen wij twee nieuwe dekbedden en die zijn 49.95 per stuk…Daar heb ik dan weer geen 100,- voor over. Maar bij Eva’s kleding let ik niet zo op, al zag ik laatst een megaleuk rokje hangen voor 59,95. Tja, dát heb ik héél gauw weggehangen! Voor het jackje van Erik vind ik 25,- ook niet duur, zeker niet omdat het een heel stoer hip jackje is! Ik bewaar overigens wel alles van Eva, mocht ze een zusje krijgen. Zij kan Eva’s kleding dan ook wel een ronde aan. Want als ik ook nog jongenspakjes moet kopen, zal ik toch moeten beknibbelen…het kan niet altijd feest zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Maar hopen dat Eef een zusje krijgt dan hihi!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Inderdaad, haha. Dat zeg ik ook, dat zou economisch véél beter zijn! Maar ja, een jongetje…oe, dat is ook wel erg leuk!

Ik lees en zie het nu pas. Maar wat een schattig jasje zeg. Goede koop gedaan Michelle!
Nu moet ik nog een jasje zien te vinden voor Nick . Had al gekeken maar nog niet echt een leuke gezien. Nu wil ik er ook eentje met een afneembare muts maar dat schijnt tegenwoordig niet meer in de winkel te hangen??? We kijken binnenkort maar eens ergens anders dan in dit dorp…

Groetjes Bianca

quote:
Want als ik ook nog jongenspakjes moet kopen, zal ik toch moeten beknibbelen...het kan niet altijd feest zijn!

Wat ben jij erg zeg. Eef dure kleren en der eventuele broertje niet…

Groetjes,

Michèle

He mevrouw Vermeer! Ik bedoel beknibbelen om BEIDE kleertjes he, dus zowel voor Eef als voor haar broertje!

Ha ha ha oh ik dacht al maar wordt dat dan beknibbelen op de prijs of op de hoeveelheid

Groetjes,

Michèle

Hmmmm, da’seen GROOT dilemma! Ik denk op de prijs!

Ha ha ha ik heb vorige week voor 80 euro een compleet nieuwe garderobbe voor Morgan gescoord. Moet alleen nog een zooi sokken scoren, maar dat komt volgende maand wel.

Groetjes,

Michèle

Sooooo, meen je dat? Waar heb je dat allemaal gescoord dan? Ik kom voor 80,- niet verder dan een broek en drie shirtjes ofzo? Wat is je geheim? Mijn vriend zou er een moord voor doen, als zijn vrouwtje (haha) ook een hele garderobe voor dat geld kon aanschaffen! Ik ben benieuwd a) wat je allemaal hebt en b) waar je hebt geshopt! Ik wil óók feel for wenug (Haags)!