Eindelijk een condensdroger:-D

ik werd echt stapelgek van de hoeveelheden was, en nu in het vooruitzicht was dat we een droger zouden kopen, had ik helemaal zoiets van BLEEEEEHHHH
nu is rijco de droger ophalen en de hele badkuip ligt vol was hahahahha, ohja en erlangs ook nog een hoop.
en dan te bedenken dat ik om de 2 dagen echt de wasmachine aanzet he! we hebben totaal geen ruimte om het op te hangen en de rede van de hoeveelheid was, het was rekje was voor de helft afgebroken dus kon nog maar halve machines kwijt.

ik heb gewoon zin om vanavond de was te doen, hoe vind je die???

he lekker joh!!

enne als je er zo’n zin in hebt dan heb ik ook nog wel het eea liggen hoor

liefs,
Rinske

Joepie een condensdroger…waar je al niet blij mee kan zijn he, hahamaar het is natuurlijk wel super makkelijk!!!

Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd veel de was lekker buiten hebben opgehangen om te droger. Maar goed met de Herfst en de Winter in het vooruitzicht wordt dat natuurlijk ook steeds minder!

Nou veel plezier vanavond meid!!

haha kun je wel sarcastisch doen saro, maar als jij is wist hoe chagerijnig ik hier rond liep snap je mijn blijdschap ECHT wel

Created by Crazyprofile.com

ik wilde er iets leuks van maken maar is een beetje bigsize zie ik

<embed src=‘http://www.crazyprofile.com/glitters/glitter10.swf’ FlashVars=‘mess=Xx Mama van Rico&bgc=0x000000&tc=0x0000FF’ quality=‘high’ bgcolor=’#ffffff’ width=‘400’ height=‘60’ name=‘te1’ align=‘middle’ allowScriptAccess=‘sameDomain’ type=‘application/x-shockwave-flash’

hahaha ben ook echt heel blij voor je
En na het wassen kan je ook lekker een bad nemen, want die is dan weer leeg, haha

Liefs!

hahahaha dat wilde ik zeggen
uhu… ja weet je, wij hebben gewoon ontzettend weinig inkomen. net genoeg om rond te komen en als je dan eens wat extra’s krijgt en je kunt een droger kopen waardoor je weer meer tijd hebt voor andere dingen, tjah dat is toch wel erg prettig al zeg ik het zelf
en daarbij… hoef ik niet meer tegen die troep aan te kijken.
een droger is in de meeste gezinnen heel normaal om te hebben…hier is het niet zo normaal. want moet echt OVERAL voor sparen dus vandaar mijn enthousiastme

Logisch hoor meid!
Wat je zegt…soms lijken dingen zo vanzelfsprekend, maar dat is dus echt niet zo!!

En staat de droger inmiddels? Als druk aan het wassen en drogen?

haha ik had m op kastdroog gezet maar was nog nat:S krijg je met 2e hands. extra droog lukt wel.
heb 2 machines gedaan en de 3e had ik nog opgehangen vandaag. morgen wordt het dus flink opvouwen

Nou, wij hebben een nieuwe (van papie en mamie gekregen), maar ik zet hem ook altijd op kastdroog+, en dan wordt het wel droog.
En even goed het filter schoon maken, ook die onderin de droger zit!
Dan droogt hij ook weer beter.
Succes ermee!
Liefs, Anne

fijn voor je Inge

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat kan je blij worden van zulke dingen, hè? Gefeliciteerd met jullie ‘nieuwe’ aanwinst!
Wij hebben ook een condensdroger, echt een uitkomst. En idd, goed de filters schoonmaken na elke keer gebruiken.

Veel was-/droogplezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend fijn dat jullie nu een droger hebben.

Veel plezier ermee!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

ja de filter wordt elke keer schoongemaakt, en die onderste filter moest om de zoveel tijd schoon gemaakt worden.
ook het waterbakje was gisteren na 1 was (?!?!?!) al helemaal vol.
ik hadh em op extra droog moeten zetten, want kastdroog is dus niet helemaal droog bij dit ding
maargoed het is nu droog HEHE…
ik probeer vandaag een keer zeer droog kijken of dat ook werkt.
maakt het uit wat voor programma je draait ivm stroom kosten?

Ja, heerlijk he, een droger!

Wij hebben er een van mn schoonmoeder gekregen toen ik zwanger was. Onder het mom: Kan je zo wel gebruiken! Nou, dat klopt!

Je was kan wel een beetje krimpen, dus houdt er rekening mee met dingen die je nét past… das mijn tip! Ik ga er maar vanuit dat het door de droger komt en niet door mijn afterzwangerschapsbuikje die na een jaar nog steeds niet helemaal weg is…

Veel plezier met wassen!

Liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja wij ook een condensdroger … wat een hitte komt daar van af hé! Maar tja in een appartement kan je niet anders dan die kiezen. Zijn al blij dat we er 1 hebben! Doe alles erin behalve kleren … want vind toch wel dat die er erg onder lijden.

Ja Inge … nu wordt het erg met strijken… want uit de droger is het lekker verkreukt! Maarre toch veel plezier er mee… vind het fijn/leuk voor jullie! Is jullie ook heel erg gegund!!

Psst … strijken jullie ook alles? (rompers-hydrofiele luiers-washandjes etc). Of ben ik echt zo gek?!

hahaha, nee ik strijk dat allemaal niet
ik strijk alleen spijkerbroeken en rijco’s t’s hirts, de mijne zijn nooit gekreukt en die van rico strijk ik soms net wat voor stof het is.

haha maar je doet dan alleen dekbedovertrekken en onderlakens en zakdoeken in de droger? ohja en handdoeken?
nee ik echt die kleding wel, komt er lekker zacht uit.
enne hier zit anti kreuk op en moet zeggen dat de was nu minder kreukt dan als ik het ophang, terwijl ik het echt uitschud maar toch

Hier gaat alles in de droger en ik strijk niets! Gewoon gelijk als de droger klaar is, de was eruit halen en goed uitkloppen. Gelijk vouwen en opbergen, geen gekreuk of strijken noodzakelijk. Heerlijk! Kan m’n tijd wel beter gebruiken, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik doe alleen beddengoed, handdoeken en ondergoed in de droger. Vind het zonde van de kleding om dat er ook in te doen. Dus dat wordt hier gewoon aan het wasrek gehangen.

Ik ben ook zo’n gek mini-boy die de kleertjes, rompertjes en hydrofielen handdoeken van Tim strijkt.
Terwijl ik onze shirts niet strijk, maar vind die kleine kleertjes altijd zo gekreukt als het niet gestreken is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hahha, ben ik erg dan?

Ik strijk niks, alleen overhemden / blousjes en die vergeet ik 9 van de 10 keer ook…

Heb het al zo druk met alles, en dan kom ik er gewoon niet aan toe lijkt wel. Terwijl ik vroeger strijken heerlijk ontspannend vond. Weet niet wat het is, maar sinds Nora er is, heb ik nog maar 2 of 3 keer de strijkplank aangeraakt!

Lekkere huisvrouw ben ik…

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers