Eindelijk een condensdroger:-D

Ik kan me bij Liske aansluiten haha,
en waarom zonde van de kleding?
mijn moeder deed ook altijd mijn kleren in de droger en mijn kleren hebben er niks van geleden hoor.

enne kwa strijken betreft… ik strijk wel alles met mijn hand plat hahaha of telt dat niet mee

Strijken?? Was dat

He ff Inge. Weet dat jij en Rijco het niet breed hebben, maar informeer eens of er subsidies zijn waar jullie recht op hebben om dit soort dingen te kopen. Want volgens mij hebben de gemeentes meer potjes dan we denken.

Groetjes,

Michèle

Huh??? Hydrofiele luiers strijken? Mijn kraamhulp zei dat ik dat beter niet kon doen omdat ze dan minder vocht opnemen. Zij streek alleen de randen omdat die anders krulden… Maar dat doe ik zelfs zelden. Ik strijk alleen de kleren. Soms ook de rompers, maar dan moeten ze wel erg gekreukt zijn

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Morgan der kleren strijk ik ook niet, maar ik moet zeggen die hang ik merendeel wel gewoon op. Dat kleine spul is toch zo droog. Alleen als ik iets weer snel moet hebben zoals een slaapzak gaat het in de droger.

Groetjes,

Michèle

oja fijn he een droger! Ik kan hem niet meer missen hoor! wahahah

Ik heb trouwens ook helemaal geen hekel aan wassen en strijken!
Ik strijk nl ook nog eens alles! Op de badhanddoeken na dan he! Maar verder echt alles!

Bevalt de droger een beetje Inge?

Groetjes Gytha

haha ik weet niet mijn strijkplank die heeft rijco gemolt dus ik moet nu die plank zelf (het onderstel is eraf hahah hoe krijgt ie het voor elkaar:S) dwars op de box van rico leggen hahahahha.
en dat WERKT NIET
kan er niet eens een shirt omheen leggen dus sindsdien heb ik de strijkplank ook inet meer aangeraakt lol…

@Michele: ja ze hebben vast wel potjes, maar af en toe als ze zin hebben keren ze wat extra’s aan ons uit (als ze zin hebben dus komt niet vaak voor)
ik heb het laatst ook al uitgezocht en toen zeiden ze dat zij alleen aan leningen doen
ja uhhh nog meer afbetalingen nee dankje.

Hmm vaag hoor, ja als ze het geld in der zak kunnen houden doen ze het hoor. Maar ja dan kun je extra trots zijn op wat jullie wel al hebben kunnen kopen zoals je droger nu

Groetjes,

Michèle

ja we krijgen ook een nieuwe kleding kast voor rico’s kamer (mijn oude kast staat nog bij mn ouders) een hele mooie! en veeeeeel ruimte dus dat is fijn!
en nu alleen nog een nieuwe strijkplank kopen haha en we zijn compleet

Strijkplanken zijn niet zo duur toch??? Ik heb geen idee meer wat de mijne koste toen

Groetjes,

Michèle

de mijne 35 euro maar wil een bredere die koste 45 ofzo. maarja wil m goedkoper

quote:
Weet niet wat het is, maar sinds Nora er is, heb ik nog maar 2 of 3 keer de strijkplank aangeraakt!

Lekkere huisvrouw ben ik…

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/09/22/U7v9.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2f.lilypie.com/K7Xip2.png” width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

haha wat een verschil… hier komt hij 2x per week de kast uit… heb geen ruimte om mijn was op te stapelen (ivm appartement). Maar sta vaak savonds mijn was op te ruimen/strijken … echt huisvrouwtje

ohnee hier ook een flatje mini-boy, maar ik strijk het dan wel plat met mijn hand, en alle shirts hangen aan een kledinghanger in de kast dus komt ook wel goed
wat je zegt over de was s’avonds nog doen,
i know!
maar nu ik een droger heb, hoef ik het in ieder geval niet meer s’avonds om 11 uur op te hangen