Hallo,
Mijn zoon, van 20 maanden, heeft 2 wk geleden een luchtweginfectie gehad, kreeg hiervoor Amoxcilline, en leek beter met hem te gaan, tot afgelopen woensdag, toen kreeg hij weer koorts, en donderdag heeft hij alles uitgespuugd en ben ik met hem naar de huisartsenpost geweest. Daar zei de arts, die alleen zijn longen had geluisterd dat ze dacht dat ie waarschijnlijk een buikgriep had opgelopen. Nu is het zo dat hij gisteren heel veel pijn had bij het poepen en dat hij het daarom tot 's avonds heeft opgehouden, waarna et toen het er uit moest echt heel veel pijn deed, en ook wanneer je aan zijn buik zit doet het pijn.
Nu heeft hij vanaf vanmorgen diarree en nog steeds ( al 4 dagen ) hoge koorts… Ik zelf denk persoonlijk dat het geen buikgriep is, maar iets in de darmen oid…
Maar… omdat ik elke keer met hem naar huis word gestuurd terwijl hij al zovaak ziek is, met het het komt wel goed verhaal, durf ik bijna niet meer te bellen naar de huisarts oid… maar ik vertrouw de gezondheid van mijn zoon ook niet!
Wat moet ik nu doen? Ik wil gewoon natuurlijk dat hij beter word, maar als je gewoon bijna niet serieus genomen word door een huisarts en die je elke keer weer naar huis stuurt zonder echt alles nagekeken te hebben, ben ik er een beetje klaar mee… Ook heeft hij de aanleg voor Hypotrofische Cardiomiopathie, een hartafwijking door een verdikte hartspier… Dus daarmee ben ik ook erg allert omdat ik vaak zijn hart veelste snel vind gaan, dan dat het voor mijn gevoel hoort…
Ik kijk het sowieso gewoon nog eventjes aan, hij ligt nu voor de 2x te slapen vandaag, omdat hij dus gewoon echt ziek is, maar ik denk dat ik er gewoon wel mee heen moet gaan anders ben ik straks de boosdoener, terwijl ik het beste wil voor mijn kind…
Ik ben alleenstaand en ben kapot moe! Wat zouden jullie doen in deze situatie??