Einde raad

Nou we zijn weer terug bij af… hoesten, overgeven, diarree en koorts & benauwd…
dalijk toch maar weer de ha bellen, desnoods als hij denkt het valt wel mee, laat ik het er niet bij zitten en ga ik naar het ziekenhuis…
Dit is niet gezond dat een kind, zovaak ziek is zonder eigenlijk dat het beter gaat…
hij ligt nu weer heerlijk te slapen, maar hij wilde niks eten, zelf geen droog koekje wat ie normaal zo lekker vind… drinken gaat ook matig…
ik maak me zoveel zorgen om hem!!

wat heeft hij? en waarom is hij zo vaak erg ziek??
en waarom doet die verekte ha niks? die heeft toch ook in het systeem staan hoevaak zo’n kleintje komt met klachten?
Dan ga je bij jezelf toch ook denken dat dat niet goed is lijkt me?

Ik zal jullie op de hoogte houden, zolang mijn kleine beer maar goed geholpen word!!!

Nathanael is van 10-06-09

Nou wij gaan dalijk mooi naar de SEH… huisarts is maar tot half 11 te bereiken … dus ik ga maar naar 't ziekenhuis want hij is zo slap en moe continu…
Hopelijk kunnen ze hem daar helpen, want ik ben er nu echt klaar mee…

sterkte en laat ons weten hoe het is gegaan!
lieve groetjes

Goed dat je actie onderneemt!
Echt niet normaal hoor, ook omdat je schrijft dat ie zelfs al slap en moe is. Daar moet toch gewoon een dokter naar kijken! Dat je huisarts niet meer te bereiken is zeg…

Maar heel veel sterkte, hoop dat de op de SEH serieus je mannetje onderzoeken, hou ons op de hoogte!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Nou we zijn weer thuis, heb een afspr gekregen voor vrijdag, voor onderzoek en controle.
Dit neemt niet af dat als ik het echt niet vertrouw dat ik dan maar afwacht tot het vrijdag is, Dan bel ik vanavonnd gewoon weer heen…
Hoor van veel mensen om me heen dat ze hem echt zo wit vinden, en dikke kringen om zn ogen…
Pppff Hoe moedeloos kan je worde zeg van dit alles… Maar ik ga door tot ik er bij neer val en me kleine man weer echt beter is!!

Heel goed, gewoon in vastbijten! Kom zeg, zo lang kan je toch niet doorgaan.
Het leest alsof Nathanael al heel vaak ziek geweest is en jij onderhand toch ook begint te twijfelen of er niet iets aan de hand is. Tijd voor duidelijkheid!
Laten ze er maar eens goed naar kijken, hoewel ik natuurlijk hoop dat er niets bijzonders aan de hand is!

Sterkte en nogmaals beterschap voor je kleine mannetje.
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

hoe gaat het nu met Nathanael?
En heb je al de uitslag vd ontlasting binnen?

Hi,

Nee nog geen uitslag gekregen vd ontlasting…
Geen idee hoelang zoiets duurt maar wat ik begreep was et maar een aantal dagen dus dan denk ik dat het vandaag wel binnen moet zijn…
Hoop ik tenminste…

Verder moet ik straks om half 11 in 't ziekenhuis zijn ter cotrole…
Maar ik vind hem nog niet gezond… Hij heeft tot nu toe nog geen enkele hap brood gegeten, en hoest nog erg veel…
Gister had ie oppeens blauwe lippen… schrok me dood!
Maar dat is nu weer weggetrokken…
Maar ja wat is het wel? Koud kon hij het niet hebben want de kachel stond lekker aan…
Ik heb alles maar op papier gezet van de afgelopen weken, en dan maar zien wat er gezegt word…
Hij heeft nu al 3 a 4 dagen diarree… Dus ik denk zelf dat er iets bij zijn darmen niet goed zit… ontstoken ofzo…
Maar goed ik ben geen arts dus ik weet het niet…
We zullen zien!

Wel weet ik wel, dat mijn ventje heel snel beter moet worden… Ben zelf helemaal gesloopt…

Hi,

Nee nog geen uitslag gekregen vd ontlasting…
Geen idee hoelang zoiets duurt maar wat ik begreep was et maar een aantal dagen dus dan denk ik dat het vandaag wel binnen moet zijn…
Hoop ik tenminste…

Verder moet ik straks om half 11 in 't ziekenhuis zijn ter cotrole…
Maar ik vind hem nog niet gezond… Hij heeft tot nu toe nog geen enkele hap brood gegeten, en hoest nog erg veel…
Gister had ie oppeens blauwe lippen… schrok me dood!
Maar dat is nu weer weggetrokken…
Maar ja wat is het wel? Koud kon hij het niet hebben want de kachel stond lekker aan…
Ik heb alles maar op papier gezet van de afgelopen weken, en dan maar zien wat er gezegt word…
Hij heeft nu al 3 a 4 dagen diarree… Dus ik denk zelf dat er iets bij zijn darmen niet goed zit… ontstoken ofzo…
Maar goed ik ben geen arts dus ik weet het niet…
We zullen zien!

Wel weet ik wel, dat mijn ventje heel snel beter moet worden… Ben zelf helemaal gesloopt…

Hoe gaat het nu met je zoontje ?? Groetjes Esther

Hoi Esther,

dankje dat je het vraagt!
Het gaat wel beter met hem! De koorts en diarree zijn nu een week weggebleven, dus daar ben ik heeel blij mee!
Wel heeft ie sinds zondag uitslag op zijn rug / buik en een beetje op zijn benen.
En een gekke witte bubbel achter een hoektand die maar groter word alleen zijn hoektand groeit niet verder terwijl de andere die tegelijk aankwam zetten allang volgroeid is…
Dus hiermee ga ik wel even heen!
Wat het kan zijn, geen idee… maar vind het maar raar…
Bij het tandenpoetsen doet het hem gigantisch zeer, maar bij eten blijkt ie er geen last van te hebben…

Wel kan ik mededelen dat ik een andere huisarts heb!
Een vriendin van me is assistent daarvan, en volgens haar was et een hele goeie arts, die je niet zomaar naar huis “stuurt”.
Ik heb hem alleen voor de intake gesproken, en het bevalt me nu al!
Dus ik zal morgen even bellen dat ik nog voor het weekend ( waarin ik mn verjaardag vier ) nog heen kan, om even te laten kijken wat het is…

Maar ben allang blij dat de koorts en diarree zo goed als weg is!!
En zijn eetlust is ook lang en breed terug, hij kan smiddags zo 4 broodjes op en een peer…

Ik vond het toch allemaal heel verontrustend en je zat er zo door heen. Zo zwaar!Ik kan me dat wanhopige gevoel goed voorstellen. Ik heb lang te maken gehad met een huilbaby. Ik was de wanhoop nabij en voelde me onderhand overspannen. Een moeilijke, zware tijd.

Fijn dat het NU beter gaat met Nathanael, hij is duidelijk een inhaal slag aan het maken qua aantal boterhammen (hihi) …

Fijn ook dat je een andere GOEDE huisarts hebt nu. Ik zou idd ook even naar die uitslag en bobbel laten kijken.

Voel je je nu wat geruster? Fijne verjaardag in ieder geval.

Groetjes Esther

klopt, ik zat er inderdaad helemaal doorheen.
Maar ben nu inderdaad geruster, en ben superblij dat het weer goed gaat met mn mannetje!
T is ook wat hoor, als je het maar zo in je up moet doen…
Tuurlijk geloof ik zeker dat als je met zn 2 bent dat het af en toe ook zwaar is maar dan kan je het nog eens afwisselen, dat kan als je alleenstaand bent niet.

Maar goed, wat dat betreft zit dat in de genen, wij zijn doorzetters, en ja het maakt je op een gegeven moment vermoeid, maar wie volhoud heeft ook wat en die komt er later ook achter dat het niet voor niks is geweest.
En ik ben nu allang blij dat het weerr beter met hem gaat!!

Gelukkig komt de lente periode eraan, een tijd om minder ziek te worden!
In de winter is je immuun toch al verzwakt, dus op naar de lente / zomer!

Dankje Esther! Komt vast helemaal goed, met een GEZOND ventje!!