Eigenbedachte, of aparte, zeldzame nemen gezocht

dames.

ik heb een gebrek aan creativiteit, ik zoek eigenbedachte, of zeldzame aparte namen.
voor zowel j al m, we weten nl niet wat het gaat worden.
verder moet de naam stoer en krachtig zijn.

alvast bedankt voor jullie moeite

Misschien is het leuk om je even voor te stellen, dan weten we wat meer over je en wie weet komt er dan wat…

Ik ben Tries 31 jaar getrouwd met peet en 2 heerlijk boys Jordy en Roy Jordy bijna 4 jaar en Roy 2.5

Gr Tries

Je even voorstellen is misschien wel even leuk, dan weten we ook hoe jullie heten.

Ikke ben astrid (31jaar)woon al 13jaar samen met Daan( 35jaar) Samen hebben we een dochter van net 2 jaar genaamd Evianne. Ons tweede kindje verwachten we ongeveer over 6 weekjes ( en dit hummeltje krijgt een leuke orginele naam, maar die verklap ik nog eventjes niet )

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wij zijn bianca en Nicky,Nicky is ruim 4,5 jaar
Ik vind Marciano wel een mooie naam.
En voor een meisje weet ik niet zo.

Groetjes Bianca mv Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Hoi,

Ik ben ook een Bianca 30 jaar en ik woon samen met Peter en ons zoontje Stephan.
Ik ben zwanger van ons tweede (gezamelijke) kindje.
Stephan heeft nog een (half-)broer en (half-)zus die hier gezellig 1 a 2 keer per week komen

Aparte namen weet ik op zich wel omdat ik een babynamenboek van Anne Geddes heb.
Daar staan namen in van kids die zij tijdens haar werk ontmoet heeft. Daar zitten erg aparte namen bij.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

een kennis van mij heeft haar dochtertje Bindi genoemd…dat vind ik een hele aparte naam!!!

Welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
Samen hebben wij een zoontje van 16 maanden en in Oktober verwachten wij ons tweede kruimeltje
een leuke aparte naam zou ik zo 1,2,3, niet weten ben zelf ook erg aan het zoeken
succes ermee

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

mijn naam is cindy en ik heb een zoon van 2 jaar. ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend. hij is 33.
verder kan ik niet veel vertellen omdat er hier mensen komen die mij zouden kunnen kennen, en nog niet weten dat wij zwanger zijn.
vandaar dat ik mij cintje noem.

namen zijn welkom, groetjes cindy

quote:
omdat er hier mensen komen die mij zouden kunnen kennen, en nog niet weten dat wij zwanger zijn.

Oooow, dus je hebt nog ff de tijd met die namen

ja in feite wel, maar daar ik altijd veel aan mijn hoofd hebt wil ik graag al de naam hebben uitgekozen, hoef ik daar al niet meer over te piekeren. snappie??

Hoi,

ik ben Jolanda. Ik ben getrouwd met Dennis en samen hebben wij kindjes; Lisa en Cas.

Tja eigenbedachte, aparte of zeldzame namen. Ik vind Zara wel leuk voor een meisje. Voor een jongen zou ik het niet weten.
Suc6 met zoeken.

O ja welkom hier en veel plzeier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

niemand meer??? …

Op een ander forum was er iemand met meer namen net…
Maar begin december…je wil het écht NU weten hè?
Ik zal nog voor je denken.

O ja, waarom kom je hier verder niet gezellig meekletsen? Is gezellig hier hoor, leuke mensen enzo

Gewijzigd door - Bieb op 21 Apr 2005 22:11:33

hallo bianca.

ik zit ook nog bij een andere topic, vandaar dat ik hier af en toe eens kom kijken, anders weet ik niet meer waar ik wat gepost heb, en zit ik teveel achter de pc hahaha. nee nu hoeft niet meteen, maar als in dan toch eenmaal de topic heb geopend kunnen we ook verder gaan toch?? hihi

ben een beetje vroeg, maargoed daar is nog niemand van dood gegaan, wil gewoon niet op het laatste moment nog een naam zoeken, ben al niet zo’n makkelijke in namen snappie?

groetjes

MMMMMMM, ik weet er wel een paar, hhhhhhheee in ieder geval voor een meisje vind ik ayla leuk, of nisyra. Een jongetje is moeilijker. Een kennis van mij heeft een zoontje die heet Djemen, vind ik ook leuk.

Als me nog wat te binnen schiet laat ik het weten

Groetjes Sandra

sandra karelse

Ja lastig he? om een originele naam te vinden.

Ik ben Esther, woon samen met Anton en we hebben een zoontje Jonathan (4mnd). Als kind was " De gebroeders Leeuwenhart" van Astrid Lindgren mijn lievelingsboek. de hoofdpersoon heet Jonathan. Toen we op die naam kwamen, was het het meteen.
Misschien heb je ook een favoriet boek waar een mooie naam in voorkomt?

Voor een meisje vind ik Zoë erg mooi

Wat ik verder erg mooi vindt zijn namen met symbolische betekenissen. Jonathan betekend geschenk van God. Hebreeuwse namen hebben allemaal betekenissen, waarschijnlijk hebben namen uit veel andere culturen dit ook.

Groetjes,
Esther

en ik ben Mo, woon samen, en we hebben een dochtertje van ruim een jaar. Ze heet Gioia.

De narigheid met die namen vond ik: bij een aantal namen had ik accociaties, mensen die ik niet zo mocht ofzo, die vallen dan alweer af

En dan heb je nog het feit dat je het er met zijn tweeen over eens moet zijn pffffffff

Tegen Gioia liepen we per ongeluk op, en waren beide meteen verkocht, zo is het goed denk ik: het moet een naam zijn die iets voor je betekend, meteen eigenlijk al.

Maar ja: vind ze maar!

succes!

Mo

hey, ik vind de naam Zwandor heel mooi voor een jongen.

Hoi Cintje,

Een stoere jongensnaam die ook nog eens apart is:
Storm
Ramses
Izzy

Voor meisjes kun je om die reden bijvoorbeeld een jongensnaam gebruiken:
Charlie
Dudley
Guus
of een sterke vrouw uit de geschiedenis: Cleo, Jeanne…

Veel plezier met bedenken
Groetjes,
Marieke (mama van Ruben (4) en Remy (2) en grote bowlingbal in de buik)

Nog maar even en nummer drie is hier!
Lilypie Baby Ticker

Ikke vond het nu al heel erg moeilijk. Het scheelde al dat we wisten dat we nu een jongetje zouden krijgen en gelukkig was dat ook zo. hihihi een meisjesnaam hadden we nu niet.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005