Eigenbedachte, of aparte, zeldzame nemen gezocht

Pffff…ben al blij dat we nu een meisjesnaam hebben zeg…wat een ramp om een naam te vinden die je allebei leuk vind
Deze meisjesnaam hoorde we van de week en we vonden hem allebei leuk, dus klaar! Hahaha, nu maar hopen dat volgende week blijkt dat het een meisje is, want een jongensnaam weet ik echt nog niet

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Hallo,

ik zit net jullie berichtjes te lezen, komt mijn 3 jarige dochter aanlopen, en zegt…
Mama, weet je hoe mijn baby heet?
Hij heet Hojan !!
nou het is wel appart, of niet dan…
groetjes Ilbe

stoere meisjesnaam: Tara. haha zo heet mijn dochter… en dan 2 de naam Amber, misschien vind je 1 van deze 2 wat…

voorstellen: ik ben viola, 24 jaar, woon op mezelf en heb een dochtertje van bijna 10 maandjes… tara… ze weegt 9,5 kilo en is 72 cm.

Leuke namen Viola!

O ja, als je je voor wil stellen (wat altijd wel leuk is ) kan je dat beter ff in de topic “ikkeben” doen.
Daar leest iedereen het tenminste

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

bedankt bieb :smiley:

haha ja maar hierboven in deden ze het ook, het voorstellen, dus dacht doe het ook ff :smiley: zal ff ook in die andere voorstellen

Hihi

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Hoi, mijn naam is Mirian, 26 jaar, samenwonend, en we hebben een dochter die op 12/08 een jaar wordt, en we hebben haar Yuna genoemd. Die naam komt eigenlijk uit een PS-2 spel, een van de personage heet zo, en ik vond het zo een leuke en aparte naam. Voor de jongen hadden we eigenlijk geen naam, maar moest het een jongen geweest zijn zou het Olaf zijn. Voor een meisje vonden we Tara ook wel mooi. Voor een jongen vond ik Jim ook wel stoer.

hai,
ik heb een zon en een dochter. jasper, laatste tijd veel gehoord, en maura. wij vonden hem super.!meisje en toch stoer !!

Oooh, dit topic is al heel oud… ik dacht al, …

Blabla, ben je nieuw?

ja, sorry ik dacht dat het een nieuw topic was. de naam is niet meer nodig denk ik zo.

Kan gebeuren hoor
En toevallig is op een ander forum dezelfde topic van deze mevrouw ook heeeeel lang actief gebleven

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi!
Onze dochter heet Joyce Marisse.
Joyce hoor je wel vaker, maar Marisse komt niet zo vaak voor, geloof ik.
Een vriendin van mij heeft ook een dochter en zij heet Kyamy. Dat had ik nog nooit eerder gehoord! Dan heb je wel wat bijzonders!

Een leuke/aparte jongensnaam is misschien Digmon…

Succes! Laat je, als jullie kindje is geboren, weten welke naam het is geworden?

haaaaii

kheb ook wat mooie namen gvonden, as ik later kindjes kryg en et word een jongetje wil die aiden noemen en een meisje desteney of chayenne

nog meer mooie namen:

jaiden wayne faith
yannai owen
seth lena
zaliha laylo

Dsentijsens

onze zoon het thein, is vernoemd naar zijn opa die Hein heet

mijn dochtertje heet luna en als ze een jongentje was geworden zou ze tygo roberto heten. ik vind zelf mossika en mardoek hele aparte namen

mijn eigen naam is weinig voorkomend! Quirina… Spreek je uit als kwierina…
Mijn nichtje heet Chelsea vind ik erg leuk en mijn neefjes heten Jeremy en Duncan…
Voor een meisje vind ik Maren en Vive ook erg leuk!

Vorige week op de radio iets gehoord over de ‘meest speciale namen’ van het afgelopen jaar. Ben eens op zoek gegaan en vond het arikel hier:
http://www.statbel.fgov.be/press/fl079_nl.asp
Aantal van de toppers: Jefke-Ali, Babyface-Ralph, Happy bij de jongens, Everlasting, Prada en Zonder bij de meisjes.
Ik veronderstel dat de namen niet zooooo speciaal moeten zijn

jongen Wessel
meisje Tess

heey ik heet june en dat is een naam die je bijna nooit hoort en ik vind hem ook mooi dusja…
nog veel geluk eeh

vh

Dit is echt al een oud topic…

Groet Vanessa mama van Senna.