Waaaaaaat?
Kent Jesse 71 woorden? Niet normaal Kikie! Ik zag laatst ergens een top 20-lijstje in staan en ik ging na welke woorden Eva kende. Zij kwam op 15 ofzo. Ik was daar al erg trots op (en nog steeds), maar als ik dit allemaal zo lees praat Eva nog slecht. Ik snap haar wel. Ze gaat ook steeds meer dingen na zeggen. Laatst zei ze opeens ‘Doeiii!’, wat ze eerst niet deed. Ze komt ook steeds met nieuwe woorden, maar 71…nee. En ook geen meerdere woordjes achter elkaar. Toch maak ik me niet druk, want ze legt moeiteloos verbanden. Dan pakt ze de autosleutel en zegt ze ‘toettoet’. Ze stopt die sleutel dan ook in haar loopkar, om hem te starten. Dat soort dingen. Dieren kent ze helemaal niet, daar zijn we nu mee aan het oefenen. Ach, het komt allemaal wel. Als ik Eef zo observeer, weet ik zeker dat ze datgene kan wat ze zou moeten kunnen en uitzonderingen - zoals Jesse - heb je altijd. Ik vind 71 woorden echt hééééél erg veel! Laat Jesse eens bellen met zijn lover Eef Kikie, misschien kan hij haar ook nog wat leren! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama