@Michele: hahahahaha! Dan wordt het Bokito of Pino vrees ik! Pino is wel minder hardhandig! Maar met Bokito kan ze lekker bananen eten!
Het valt me wel op dat Eva zelf steeds meer gaat kletsen, op haar manier. Ze is wel steeds meer met taal bezig en zegt dus ook woordjes na. Vanochtend was het bibi toen ik Neeltje (die naam heb ik gepikt van het kindje van Linette, ik vond het zo’n lieve naam voor haar pop!) haar Babyborn pakte. Ik zei: beebie en toen zei ze: bebbie. Vond ik wel lief. En toen ze vanochtend ging kijken hoe de croissants uit de oven waren gekomen en mij dus alleen in bed achterliet, riep ze weer ‘doeiiiii!’ Ik vind het wel leuk dat ze nu meer gaat kletsen. Als ze wakker wordt praat ze heel veel tegen haar beesten. En dat zijn er inmiddels veel: Purr (poes), Molly (poes), speenbeestje, Polar (beer met Unoxmuts), Mascha (knuffeldoekje), het zusje van Mascha en Winnie de Poeh. Ik denk dat ik er maar twee stiekem uit ga halen, want er is onderhand geen plaats meer in bed! Haha. Ik zeg wel steeds ‘Poes’ als ik Molly of Purr laat zien en doe dan ‘miauw’, maar dat komt nog niet door. Ze deed laatst wel een schaap na en een varken, maar buiten mij zou niemand die dieren herkennen, zo gek klonk het nog! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama