Eigen jeugdsentiment

Hahahaha ik dacht ik open maar even een nieuwe topic over dit onderwerp. Is nl wel leuk en zo hoeven we die van elly niet te verpesten.
maya de bij ( was volgens mij alleen maar op de duitse zenders ) of niet ?
De poppenkraam kan ik me haast niet herinneren. Calimero de berenboot enz enz…

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Mijn vader was van duitse komaf vandaar dat ik het me herinner in het duits. We hadden haast altijd de duitse zenders op.

Ik heb Maja de Bij altijd in het nederlands gezien hoor!
En de dvd die we hebben is ook in het nederlands.
Zal morgen ff kijken naar het ISBN nummer.

De berenboot heb ik trouwens ook gekeken vroeger.
Maar Nils Holgersson herinner ik me beter. Net als de Poppenkraam en Familie Knots enzo.
En natuurlijk de Film van Ome Willem.
Mega succes dat ze dat herhaald hebben laatst! Stephan is er gek van en wat deed die Edwin dat goed zeg! Dat improviseren enzo.
Jammer dat het nu weer afgelopen is op tv.

Groetjes, mamma van Stephan

jaaaaaaaaaaaaaaaa en pippi

Ik ergerde me altijd aan dat kind (Pippi dus)
Dat paard van haar en dat aapje (!) vond ik wel weer super

Jaaaaaaaaaaaaaaa…dat liedje van Maja hoor je hier dus een paar keer per week (door die dvd!).
Veel verder gaat het liedje trouwens niet hoor.
Daarom blijft het ook zo fijn in je hoofd hangen de hele dag
Nu ga ik er mee naar bed…(want ik heb hem nu dus weer in mijn hoofd, hahahaha!!!)
Nou, ik ga teveel slap ouweh**ren dus ik ga mijn bed eens opzoeken.
Morgen weer vroeg op. Stephan naar school.

zo even hier, he meiden kunnen we tita tovenaar ook ,en paulus de bos kabouter ,fabbeltjes krant ,de bere boot swiebertje, kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer,ja die goeie ouden tijd

groetjes marielle mama van tanja

Ovide en zijn vriendjes. dat was ook altijd mooi. mijn vader vond het vreselijk, dus misschien werd het daar nog mooier van, want ik weet dat we dat echt nooit oversloegen. maar toen was ik al wel weer wat ouder.
en sesamstraat: bert en ernie, kijk ik nog. heb nu weer een excuus, zeggen dat gioia het zo leuk vind

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Ovide ken ik helemaal niet. Nooit van gehoord ook. Maf zeg…(dat ik dat niet ken, bedoel ik, haha!)

En leuk hè, dat je je kind als excuus kan gebruiken voor die leuke televisie series
Dat heb ik trouwens ook met dat leuke speelgoed, hihi

O ja, ik heb hier het ISBN nummer van Maya de Bij
Ik neem aan dat het het nummer is dat onder de streepjescode staat.
Dat nummer is: 8 716051 502449

Jeetje wat een jeugdsentiment.
Berenboot (nu 's nachts op tv!) dat kan ik me goed herinneren.
Ook de film van ome Willem, is Lisa nu helemaal weg van!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Er is ook heel even een tekenfilmserie geweest. Belfi en lilliebit ( of zoiets ) was ik helemaal weg van. Ik heb ze noooooit meer gezien.
En bieb, dat aapje van pippi heette meneer Nielson en het paard heette witje.

Jajajajaaaaa! Belfi en Lillibit!!!
Oooh, daar was ik compleet wég van!

En er was ook nog een serie over “Candy” (op z’n engels uitgesproken). Dat was ook een tekenfilm.
Ik weet nog dat dat meisje dan aan het begin op een schommel zat en het liedje begon met “Candy, Candy, Candy klein… wat een heerlijk avontuur” (ofzoiets).

hahaha wat leuk dat je belfi en liilibit kent, dacht al dat ik een van de weinigen was joh. Die serie is er niet lang opgeweest he en heb hem daarna ook nooit meer gezien. Maf eigenlijk als je bedenkt dat diegenen die hem wel gezien hebben er meteen weg van waren. Waren een soort elfjes of zo toch ?

wie weet, wie weet, zie jij je prins
als hij de heuvel op klimt
misschien roept hij je, ja hij roept je
luister goed daar roept hij je naam
Candy, Candy, Ca-a-a-andy

ahum zoiets dus

Pip de clown, Tita Tovenaar en Hamelen waren nog voor mijn tijd denk ik. George, 8 jaar ouder dan ik, heeft het vaak over JJ de Bom, Emil en Floris, dat schijnt ook erg leuk te zijn geweest.

Remy, een Nederlandse serie die de Zevensprong heette, Barbapappa, beertje colargol (beertje dat kan zingen, vond ik trouwens altijd een eng beertje om te zien),

en inderdaad de bereboot, ome willem, familie knots, fabeltjeskrant

Ovide zei me zo niets, maar ik zag zojuist de plaatjes en het kwam me redelijk bekend voor, maar weer na mijn tijd denk ik (www.kindertv.net, wegwijzer)

En ik was altijd gek van het beginliedje van een Zweedse jeugdserie, ik zong dan: o ei-je o ei-je, een haan die legt geen eie! Iemand een flauw idee wat ik bedoel?

Enne, toen ik tiener was, was ik ook helemaal weg van de tune van een tekenfilmserie over een popgroep JEM, die vond ik ook op bovengenoemde site en ik kende zelfs de tekst nog!!! Die site ga ik onthouden voor als ik weer een avondje met mijn vriendinnen heb, lekker de tunes afdraaien en ‘ja ja ja’ roepen.

Heerlijk dat jeugdsentiment.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Carola, je hebt een komma in je link zitten die er niet in thuis hoort denk ik. Heb wel gekeken en dit is de link. Jaaaaaaaaa en belfi en lillybit staan er ook op. hahaha tof ! belfi en lillybit, waar je op te wachten zit…

Jaaaaaaa Bieb, deze is voor jouw. Ik vind ze nog steeds leuk. Hahahaha leuk hê !

Nooit gezien!

Maar ik was op een gegeven moment op een leeftijd dat je voor een bepaald type tekenfilm viel. Ik heb heel lang een hekel gehad aan die Japanse met die grote ogen (totdat Candy kwam)!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Jaaaa, dat zijn ze Astrid!!!
Leuk hè!!
Dat ze DAT nou niet in de herhaling gooien op tv…

En Carola, zo ging ie inderdaad volgens mij (van Candy).

Weet je wat erg is?
Ik keek ook vaak naar Heidi…haha!

En ik heb het met mijn vriend ook hoor, die heeft het dan ook over series waar ik nog nooit van gehoord heb (maar oké, ik kwam pas ongeveer 16 jaar later )

Ik ga gauw eens op die site kijken!
Eerst ff vriend “op weg helpen” Heeft weer veel nachtdiensten…

Gewijzigd door - Bieb op 10 Sep 2004 22:32:51

Kom op die site nog veel meer leuke dingen tegen. Kennen jullie Wickie de Viking ?