Eigen jeugdsentiment

en hier dan ook nog even candy

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 10 Sep 2004 22:56:11

Wicky, deed die niet iets met een vingertje?
Ik zou eigenlijk niet eens meer weten wat voor avonturen Maya, Wicky, Sinbad, de Berenboot etc. meemaakten.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Joepie de poepie
Wat een leuke tv was er vroeger Bolke de beer
Fabeltjes krant barbapapa en ga zo maar door
Robin vind ome willem helemaal tegek
Waneer we deze vuist zingen kijkt hij meteen naar de tv
Helaas is het nu niet meer op tv was alleen in de vakantie
denk ook dat ik de dvd maar eens ga kopen voor mijn kleine ventje
Groetjes Heleen mama van Robin

Gewijzigd door - heleen op 10 Sep 2004 23:14:47

Hoi Heleen,
Heb jij eigenlijk geen zin om ook mee te gaan naar de meeting 30 oktober?
Gezellig hoor!

Enne…Astrid: dat is d’r inderdaad, Candy!! Hihi, die grote ogen herinner ik me nog en dat blonde haar. Ik wilde ook zo zijn vroeger (lol)

Groetjes, mamma van Stephan

Hahahahihihi ik kan wel lekker bezig blijven om allemaal die oude tekenfilms te zoeken, zooooooooo leuk vind ik het. Van de littlBits zijn inderdaad maar zon 24 afleveringen geweest, zag ik gisteren toevallig ergens staan.

Hoi Bianca
Ik zou heel graag willen hoor maar heb van alles op die dag staan
verjaardag waar ik echt heen moet
Misschien de volgende keer
Wil natuurlijk wel een verslag zien hier he
Groetjes Heleen

Oja vergeten te zeggen
Ik heb de film van ome willem besteld
Voor Robin
Bij de blokker hebben ze hem Mag ik toch wel zeggen he anders hebben ze hem bij de piep
Hahaha
Groetjes heleen mama van Robin

Ik hoorde dat de Film van Ome Willem op een soort tournee is ofzo???
Mijn moeder had zoiets ergens gelezen.
Het zou dan de laatste keer zijn.

Zodra ik tijd heb ga ik op de één of andere manier uitzoeken wanneer en waar dat dan is.
Want het lijkt me helemaal te gek als Stephan “zijn” Ome Willem nou eens in het echt kan zien! (inclusief het broodje poep, haha!)

En Heleen, jammer hoor dat je niet mee kan. Maar uiteraard volgt er een uitgebreid verslag + foto’s!

Ik heb trouwens gevonden wat ik zocht (die haan die geen eieren legt)!

Die haan die geen eieren legt ?

Hoi hoi
Ik weet dat de film van ome Willem
Hier in Breda
Maar ga maar eens kijken op
www.omewillem.nl
daar vind je het vast

Ja, dat was een Duitse kinderserie uit 1977 waarvan ik geen flauw idee heb waar het over ging, maar ik wel op mijn manier nog steeds de begintune van had onthouden: Neues aus Uhlenbusch.

Door al dit sentimentele gedoe, begin ik me wel te beseffen dat dergelijke leuke series toch maar weinig gemaakt worden. Dan lees ik over een meisje dat zich onzichtbaar kan maken door op haar navel te drukken. Ik ken die serie niet, maar hij lijkt me toch wel heel leuk voor een kind. In Australie maken ze dan nog wel leuke jeugdseries, gelukkig.

Jaaa, leuk allemaal!!! Pippi, Fam. Knots, de Bereboot (zo klunzig als je daar nu naar kijkt), de Film van Ome Willem (ik was er van overtuigd dat hij ons in de kamer kon zien).

Kennen jullie Dunderklumpen?

Nikki

Groeten,
Nikki (bag lady)

Wij gaan lekker in Februari naar Ome Willem in Harderwijk. Lekker dichtbij en het lijkt me hartstikke leuk!

Super leuk zeg Bianca
Zou ook graag met Robin gaan in mei 2005 maar denk dat hij nog iets te klein is daar voor
en anders kijk ik volgend jaar wel even hoe hij zich gedraagt en ga dan misschien toch nog wel

Hahaha oke Bieb hier ben ik dan weer ( in me eigen topic ) Er kan noooooooog meeeeeeeeeer bijijijijij. Hahaha viel me ineens in joh, en schreef het zo op in die reactie hahaha. Maar waar was dat eigenlijk van ? Iets van de eo of zo ? keek ik eigenlijk nooit.

Ja, dat was volgens mij een soort spel-show toch?
Net als “ren je rot” en “Stuif 's in” (dat laatste schrijf ik geheid verkeerd).

jaaa, ik heb 't al 'ns eerder over ome willem gehad hier op dit forum. Nils die luidkeels met een ander jongetje “broodje poep” stond te zingen/schreeuwen in de winkel. hahaha, ik kan hier ook de humor van inzien.

Bieb en Astrid, was 't niet Delphi en Lillibit???
Candy??? nog nooit van gehoord, was ik waarschijnlijk al te oud.
J.J. de Bom, daarvoor de Stratemakers op Zee show, dat was fantastisch!!! Ben een groot fan van Joost Prinsen en Aart Staartjes, die gaan toch ook al waanzinnig lang mee, he. Oh en kunnen jullie Q en Q nog?? Dat was me toch een partij spannend!!

Ehm…ik weet niet beter of het was Belfi… Maar dat kan ook aan mij liggen hoor

Van Q en Q weet ik alleen de begin melodie: Q en Q…uhuuuhuhuhuhu
Voor de serie zelf was ik waarschijnlijk nog te jong.

Aart Staartjes en Joost Prinsen gaan inderdaad al heeeel lang mee. Maar de series die jij noemt ken ik niet.
Voor Joost Prinsen (Erik Engerd) was ik vroeger wel bang, hahaha!

Delphi zou ook kunnen hoor, zag ik laatst ( naar het zoeken van die plaatjes ) ook een paar keer staan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa en die stomme q en q, hahaha vond het wel spannend.

Ennu platjes plaatsen ( ook bij je naam ) dan moet je ze eerst uploaden naar het internet en dan die link weer tussen [img]en[/ img] plaatsen ( die laatste komt er geen spatie tussen hoor )