Goedemorgen,
Mervin en ik hadden het net over eten voor morgan en ook eirkoeken. Weet iemand vanaf wanneer ze dat mogen hebben??
Groetjes,
Michèle

Goedemorgen,
Mervin en ik hadden het net over eten voor morgan en ook eirkoeken. Weet iemand vanaf wanneer ze dat mogen hebben??
Groetjes,
Michèle

Pfff…weet ik niet. Eierkoeken zijn suikerig en ze plakken aan Morgans gehemelte (ik vind ze lekker, maar wel plakdingen), dus ik zou ze zeker niet geven voor bv 9-12 maanden, of als je merkt dat ze echt goed brood kan eten. Maar nogmaals: ik weet het niet zeker!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Trouwens, jouw posting komt binnen om 6.20 uur!!! Da’s vroeg!
Groetjes Rainbow, trotse mama

ha ha ha morgan had gister na het zwemmen zoveel geslapen dat ze om half zes wakker was rainbow…
En dan gaan we eerst brood eten en als dat goed gaat proberen we een keer biologische eierkoeken.
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha afgezien van onbespoten zitten er ook alleen maar natuurlijke suikers en zo in
Groetjes,
Michèle

Yep inderdaad enne dus zijn scharreleierkoeken wel de manier om te beginnen toch
Groetjes,
Michèle

Jaja! Prima plan! En gewoon zonder boter he?! Zelfs geen onbespoten scharrelboter gebruiken!
Groetekes, Sje
Eh op eirkoeken doe ik geen boter hoor, zo raar ben ik nou ook weer niet
Groetjes,
Michèle

En je deed overal boter op?!
Ik doe namelijk wel altijd boter op eierkoeken! En op ontbijtkoek ook!
Groetekes, Sje
Nee, kaas op krentenbollen, dat snap ik dan weer niet als ik dat mensen weleens zie eten. Bjek!
Groetekes, Sje
quote:
Nee, kaas op krentenbollen, dat snap ik dan weer niet als ik dat mensen weleens zie eten. Bjek!Groetekes, Sje
Jammie
M.