willen jullie op houden met van die lekkere dingen over dit forum te smijten???
ik krijg er honger van!!!
kaas op krentebol…eierkoeken( met boter??) en ga zo maar door…
niet goed voor karin!!!
karin

willen jullie op houden met van die lekkere dingen over dit forum te smijten???
ik krijg er honger van!!!
kaas op krentebol…eierkoeken( met boter??) en ga zo maar door…
niet goed voor karin!!!
karin

Ja ik ga binnenkort maar eens voorzichtig een korst brood proberen, vav het cb mocht dat meteen met 6 maanden al, maar ze krijgt dan meteen zoveel nieuwe dingen dat ik het maar even rustig aan doe.
Groetjes,
Michèle

Tja, het enige goede is dat elke fase z’n charme heeft. Dus er komen wel weer heel veel leuke dingen terug voor alles wat over is. Vind ik tenminste. En dat echte baby-baby, dat mis ik dan weer helemaal niet.
Groetjes!
Ja das waar ja, he lijkt ook wel of ze sinds ze 6 maanden is elke dag wat leert. En ja oke baby baby was niet leuk, maar wel schattig en aandoenlijk enne ik moet eerlijk zeggen Morgan is geen knuffelaar, alleen als ze heel moe is dus dat mis ik wel een beetje.
Groetjes,
Michèle

Kan ik me voorstellen. Wat dat betreft is zo’n babietje toch maar mooi overgeleverd aan z’n knuffelzieke moeder en zijn ze nog niet zo beweeglijk dat ze zich daar onderuit kunnen wurmen…haha. Je kan Erik ook niet meer met goed fatsoen op de arm hebben, die wurmt zich alle kanten op, wil alles pakken wat binnen z’n bereik ligt en iedereen en alles krijgt aandacht behalve moeders. Hello, mama heeft ook behoeftes! Maar ja, daar zijn ze niet voor hè, om aan ónze behoeftes te voldoen…
Groetjes!
Ha ha ha kijk maar eens naar mijn nieuwe blog op me hyves, die snap jij helemaal meteen dan… Maar het is wel waar. Gelukkig lacht morgan naar mamma net zo veel als naar elke willekeurige vreemde, maar inderdaad soms zijn de mamma’s acht alleen de voedmachine en de boeman die ze naar bed brengt. Morgan ligt trouwens boos te zijn. Ze is moe maar wil niet slapen Ik heb gezegd dat ik nu niet meer naar boven kom tot ze geslapen heeft, dus mamma heeft het weer gedaan nu
Groetjes,
Michèle

Heb je blog gelezen! Sneu voor je…hihi. Ik hoop dat ze binnenkort jou ook een blik gunt op haar nieuwe kunstjes!
Groetjes!
Ha ha ha ik hoop het ook, ach dat zal toch wel?? Ze kan zich niet eeuwig voor mamam verstoppen. Maar ik geloof dat ik haar andere kunstje nu mag gaan bewonderen. Na hard kreunen ruik ik haar nu vanuit de box
Groetjes,
Michèle

Zeker nu ze zo goed van haar vaste voedsel smikkelt
Ach we gaan nu weer zo naar pappa zijn kunstje kijken
Groetjes,
Michèle

Lekker naar de voetbal? Regent het bij jullie ook? Hier de hele dag al, blegh. Grijs rotweer. Als het bij jullie ook regent, sterkte voor papa!
Groetjes!
hier is het weer NOG lekker vandaag hnopelijk blijft dat zo…
en waarom zeggen sommige mensen dat brood eigelijk pas vanaf 7 maanden mag en andere weer vanaf 6?
ik geef het ook pas met 7 maanden NAdat ik hem een week of 2 friso potjes nr 2 heb gegeven want daar zitten HELE zachte stukjes in ter voorbereiding op grovere stukjes die in 8+ zitten zowel van olvarit als friso.
vanavond krijgt ie nog een keer bruine bonen met appel en vanaf morgen begin ik met mengen van nr 1 melk en nr 2, en over 3 dagen helemaal overstappen ook met het avond eten. de fruit hou ik denk ik nog zo en stap langzamerhand wel over. zoiezo zijn die potjes erg groot en hij kan dat no way op. de helft van een 4+ at hij normaal dus. maarja zoiezo ga ik wat mixen vanaf 6 maanden. alleen fruit dan.
Waarschijnlijk mag het wel bij 6, maar omdat je dan ook al start met fruit en groente kan je het beter spreiden dus zijn er ook die zeggen vanaf 7 maanden. Maar dat is mijn theorie…
Groetjes!
ja ik vind brood ineens zo’n groot iets. omdat het toch droge toelie is en ja is weer heel wat anders dan een dunne peren hap
quote:Hier met brood zonder korsten begonnen en nu eet meneer ze al helemaal met korst en al... gaat prima!
Ja ik ga binnenkort maar eens voorzichtig een korst brood proberen, vav het cb mocht dat meteen met 6 maanden al, maar ze krijgt dan meteen zoveel nieuwe dingen dat ik het maar even rustig aan doen