Eerste tandje

's avonds Inge want dat is de meest logische. Wil dat ze dat al aanwent. Enne 's morgens hebben we geen tijd

Enne bij jou aan het plafond, Morgan smeert het over der hele gezicht en in der ogen

Groetjes,

Michèle

Nu al op het plafond hahhaha en dan eten ze nog niet eens zelf dan gaan ze de lepel en zo omdraaien

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hou op, het idee alleen al…

Gezicht enzo zitten hier ook regelmatig onder hoor Michele, vooral als meneer heel hard ‘pffffffffffffffft’ doet. Vindt 'ie zelf een groot succes, ik iets minder…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha morgan grijpt haar lepel en begint dan in haar ogen te wrijven…

Enne ik ben vergeten haar tand te poetsen… ik heb er niet meer aan gedacht. Stom he.

Groetjes,

Michèle

Oh, heel herkenbaar. Dat zul je nog wel vaker vergeten nu je net begint, moet nog ffies onderdeel van de routine worden zeg maar. Komt goed!

Ja, Erik pakt dan ook de lepel en besluit dan dat die lepel het beste ligt boven op z’n hoofd! En als je dat dan probeert tegen te houden zit alsnog alles onder, zo stevig heeft 'ie dat ding dan vast. Deze mama heeft daar echt iets in te leren, ik kan zoooooooooooooooooooo slecht tegen viezigheid…

Groetjes!

Nou ja ik vind de viezigheid niet leuk, maar nog minder leuk vind ik het dat de kat haar helemaal af gaat likken. Die is namelijk gek op groente en zo dus ook haar eten… En dan moet ik dat beest van der afslaan.

Groetjes,

Michèle

owwwwwwww heerlijk ik zit hier smakelijk te lachen hahahahha. Maar ik weet wat me nog te wachten staat dus ben voorbereid.
ook ik kan niet tegen wiezigheid mriek en krijg je er dus echt zomaar niet uit

Groetjes Michelle

Zucht Michelle, dus er staan mij nog zware tijden te wachten…

En andere Michele: gatsie! En die kattetongetjes zijn als schuurpapier, dus dat moet ook niet fijn voelen bij die kleine meid.

Groetjes!

Nee Michelle ik laat het idd niet toe dat hij aan het lepeltje of zijn bordje zit. Voor je het weet zit anders zijn groente overal

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha ze vind het wel grappig. Nou moet ik zeggen dat hij het heel zachtjes doet bij haar, maar volgens mij kriebeld het daardoor meer. Laatst likte hij aan haar voeten ze schaterde het uit. Ha ha ha hij mag dan Diablo heten we hadden hem beter Angelo kunnen noemen

Groetjes,

Michèle

Haha. Wat zal dat er schattig uitzien, een kat die een schaterende baby aflikt…

Groetjes!

Ha ha ha ziet er ook schattig uit alleen kan ik er moeilijk foto’s van maken want als Diablo een camera ziet komt ie er op af rennen…

Groetjes,

Michèle

En opletten geblazen hahahaha ik zat dylano van de week eten te geven en op het laatst gaat hij zijn eigen vervelen en opeens zat er een handje in het potje grrrrrr toen zat dus ook alles onder ze zijn vliegensvlug die garnaaltjes.
En dan weet ik dus wat ik kan verwachten omdat ik het al meegemaakt heb en toch gebeurt het hahaha.

Groetjes Michelle