Eerste tandje

ze kan het dan misschien wel prettig vinden want dat vindt dylano ook als ik het zachtjes doe bov ndat masseert ff lekker

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja dat ook natuurlijk. Ach zo eerst maar eens kijken of ik het allemaal vinden kan

Groetjes,

Michèle

Laat je even weten hoe het is geweest! Ik ga vanavond ook voor het eerst poetsen… en die tong naar buiten deed hij ook al een hele tijd! Had dus gewoon met z’n tandjes te maken!

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha doe ik zeker enne ja wij snappen het ook nu

Groetjes,

Michèle

Nu jullie het zeggen dylano zit inderdaad ook de hele tijd met zijn tong naar buiten en ook met eten merk je dat. en die is dus ook zet zijn tanden bezig had de link nog niet gelegd

Groetjes Michelle

Morgan vond het poetsen wel leuk. Ik zei mondje open en dat deed ze toen der tandenborsteltje naar binnen. Ik mocht ook heen en weer gaan, maar het leukste vond ze toch wel de tandpasta. We hebben even gewiebeld en gefriemeld met de borstel en toen lekker naar bedje. Morgen weer

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het tandenpoetsen goed ging Michelle.

Hier gaat het tandenpoetsen helaas nog steeds niet goed. Met 7 maanden had hij zijn 1e tandje en vond hij het tandenpoetsen wel prima en moest er zelfs bij lachen. Nu eet hij de tandpasta eraf, want dat vind hij heerlijk. En dan heeft hij zoiets van ga weg met die tandenborstel. Dan gaat hij huilen, heel hard met zijn hoofdschudden en zijn tong voor zijn tandjes houden.

Groetjes,
Sandra

[img]http://b1.lilypie.com/X7O0p2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ja het was de eerste keer en vandaag mocht ik niet met me vinger in haar mondje komen dus denk toch ook last van de volgende dus ook geen idee of poetsen leuk blijft. We wachten het gewoon af, maar de tandpasta vind ze erg lekker.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het goed ging Michèle. Hier is het poetsen gelukkig nog steeds geen probleem en zoals ik al zei hij vind het ook fijn als ik zachtjes met de borstel over zijn doorkomende tandjes ga. Als ik het goed gevoeld heb zijn er 3 puntjes door, maar zeker weten doe ik het niet want toen beet hij

Groetjes Michelle

En ze kunnen heel hard bijten. Tim is nu met zijn boventandjes bezig en ik probeer soms voorzichtig te voelen. Maar laatst toen ik dat deed beet hij echt heel hard op mijn vinger. Hij heeft alleen 2 ondertandjes, maar die zijn behoorlijk scherp.

Wij poetsen ook heel zachtjes, maar hij laat het gewoon niet toe. Nou ja gelukkig zijn het nu nog maar 2 tandjes. Gaat vast straks wel beter…haha dat hoop ik tenminste.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha daar moeten we maar vanuit gaan toch.

Groetjes,

Michèle

Komt vast allemaal goed

Groetjes Michelle

Ik blijf er idd maar vanuit gaan dat hij het ooit weer leuk gaat vinden.
Tenminste leuk hoeft hij het niet te vinden, als hij het maar gewoon toelaat

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha ja en ze moeten het ook een keer zelf gaan doen lijkt me

Groetjes,

Michèle

Haha ja dat idd ook.

Moet er toch niet aan denken dat ik zijn tanden nog sta te poetsen als hij 18 is

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha eh nee moet ik ook niet aan denken. Ha ha ha denk ook niet dat Morgan dat dan nog wil. Ze heeft nu al een willetje van alles zelf doen

Groetjes,

Michèle

Haha hier idd ook. Als ik hem eten geef dan blijft hij graaien naar het bakje groente of fruit en nog liever wil hij de lepel zelf vasthouden.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha ik neem aan dat jij dat ook niet toelaat nog??

Groetjes,

Michèle

michele poets jij s’avonds na de laatste fles of s’ochtends?
want het kan zijn dat s’avonds makkelijker gaat als ze al moe is zeg maar…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Erik probeert tijdens het eten ook het lepeltje te pakken, vooral als er groente of yoghurt op zit…zucht. Ik denk erover om hem zelf een lepeltje in z’n hand te geven tijdens het eten, dan aast 'ie tenminste niet meer op mijn lepel en zit de broccoli en kwark tenminste niet meer op het plafond…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker