Ja ja ja het is eindelijk zover. Morgan haar eerste tandje is door. We mogen niet kijken, maar het harde scherpe puntje is duidelijk voelbaar. Dus hij is er. Aan de onderkant rechts. Op naar de rest.
Groetjes,
Michèle
Ja ja ja het is eindelijk zover. Morgan haar eerste tandje is door. We mogen niet kijken, maar het harde scherpe puntje is duidelijk voelbaar. Dus hij is er. Aan de onderkant rechts. Op naar de rest.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha ze heeft niet eens last gehad. Ze had al denk ik twee weken geen verhoging of zo gehad. Spuitluiers had ze zo ie zo al niet.
Groetjes,
Michèle
gefeliciteerd! wat gaaf! en meteen gaan poetsen?? hoe ging dat?
echt super!! knappe Morgan
hoe voelt ze zich zelf nu? let maar op als ze eenmaal doorheeft dat ze een tandje heeft gaat ze veel met haar tong zitten voelen, ziet er belachelijk uit en onwijs grappig hier!
echt fijn voor jullie meid.
Rico’s eerste tandje was onder links en daarna rechts. waarschijnlijk volgt het 2e tandje nu ook snel bij Morgan, dat is vaak zo.
succes
Goed zo ! Hopenlijk heeft ze dadelijk met het krijgen van de andere tandjes, er ook geen last van.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
We hebben gister niet meteen gepoets. Ze was doodmoe en ik wilde haar niet meteen pesten zeg maar. Enne Inge ik snap nu waarom ze inderdaad steeds met haar tongetje naar buiten toe wurmt. Waarschijnlijk was ie er zondag al, maar ja niet gevoeld die dag en laten zien doet ze hem niet.
Groetjes,
Michèle
Ik ga denk ik vanavond eens even met de tandenborstel in de weer (als ik nog weer waar die ligt).
Groetjes,
Michèle
hahaha jij had die zeker ook lekker vroeg gekocht, moet je nagaan dat ik hier zefls een tandendoosje al heb van pooh-beer.
tja ik moest de bon opmaken diei k met zn geboorte had gekregen, had ik een muziek mobile van gekocht en had nog een paar euro over en het enigste wat rond die prijs lag was een tandendoosje
enne, succes meid met poetsen. hier is het gisteren weer een drama geweest, ik denk dat de borstel net 1 of 2x zn tanden heeft geraakt maar dat was het dan ook.
ik droomde vanacht dat hij een enorm gat in zn tandje had omdat het poetsen zo bagger gaat haha oops
hahahahaha Inge zo snel gaat dat niet. enne tegen de tijd dat je dat tandendoosje nodig hebt kun je het niet meer vinden-
Groetjes Michelle
Ik zat me te bedenken dat het best zielig is zoveel pijn voor tandjes die er tussen de 5 en 8 jaar later weer uitliggen…
Groetjes,
Michèle
haha i know maar hij is zooo mooi en dat was t enigste wat je voor dat openstaand bedrag nog kon krijgen anders moest ik weer minimaal 30 euro betalen dus om t maar vol te maken dit gekocht:-d t staat nu op zn kastje omdat t net zo goed een opvulling lijkt voor t huis soort sierstukje
Ik heb nog geen tandenpotje. Dat koop ik wel samen met haar als het zover is. Laten we die mond eerst maar eens vol krijgen voordat we hem alweer leeg gaan trekken
Groetjes,
Michèle
nee ik zou m anders ook niet hebben maar het is een mooi stierstukje en het is echt houtsnijwerk, super mooi en best groot, zou er zefls een ei in kunnen doen en dient het als eierdoosje
hopelijk gaat hier tandjespoetsen goed vandaag maar ga er niet vanuit, vraag Morgan even te babytalken tegen Rico misschien helpt het wel
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 28 Apr 2009 12:11:15
Nou ja misschien vind Morgan er ook niks aan Inge, We hebben het nog niet geprobeerd… En ik weet niet hoe dicht het andere tandje er onder zit dus kan best gevoelig zijn en dan denk ik dat ze het ook niet leuk vind.
Groetjes,
Michèle