Gisteren stond ik bij de Prenatal he-le-maal te kwijlen bij de eerste babypakjes. Ik zoek echt zo’n lief zacht pakje, met bijbehorend mutsje en eventueel slofjes. Ze hadden er genoeg, dat was het punt niet. Ik had ze het liefst allemaal meegenomen, zo schattig! Ik had het allerleukste pakje al ‘ingeladen’ in het mandje, eentje met mutsje erbij. Ik had het gepakt in 56…Maar opeens dacht ik: ‘Is dat niet erg groot?’ Aan de andere kant kan ons mannetje het dan wel langer dragen. Eva was 8 pond en paste wel in maatje 50, maar niet heel lang. Ik kan me niet goed meer herinneren hoe 56 bij haar viel nadat ze net was geboren? Ze droeg meestal combinatiemaatjes 50-56 en dat zat perfect. Ik vond 56 er opeens heel groot uitzien…Ik ga er wel van uit dat dit kindje ook wat flinker zal zijn (aangezien Eef dat dus ook was, al had ik bij haar 2 placenta’s aangemaakt, waar ze extra van kon snoepen), al is dat niet zeker omdat de vk dat niet in kan schatten. Maar…zouden jullie safe kiezen voor 56 of toch voor 50? Ik kan niet wachten om dat pakje te gaan kopen, het staat straks vast ontzettend LIEF!
Groetjes Rainbow, trotse mama