Hallo meiden,
Misschien een beetje een stomme vraag, maar ben erg benieuwd naar jullie meningen. Mijn kleine man van 11 weken slaapt meestal van voeding tot voeding. Ik maak hem dan of zelf wakker of hij wordt rond voedingstijd wakker (soms half uur eerder). Ik verschoon hem dan, speel soms nog even met hem en dan wil hij echt eten. Daarna weer even spelen en wanneer hij moe is naar bed toe.
Nu gebeurt het af en toe dat hij eerder wakker wordt. En dat het nog zeker 1,5 uur voor zijn voedingstijd is. Mijn vragen zijn:
- wat doen jullie als je kleintje eerder wakker wordt en begint te huilen. Laten jullie ze huilen (net als bij inslaap gaan, bijvoorbeeld 10 minuten?) en tot etenstijd in bed liggen? Dit lukt bij mij mannetje eigenlijk niet, want hij is dan te wakker en als hij eenmaal 10 minuten achter elkaar huilt zal hij niet zomaar weer in slaap vallen. En als jullie ze wel uit bed halen wat gaan jullie dan met ze doen?
- Als ik hem eruit haal, wil hij vaak eten omdat hij dat gewend is. Ik wil zelf eigenlijk minimaal 3 uur tussen de voedingen laten zitten. Wat zouden jullie doen?
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Groetjes