Eerder wakker, wat doen?

mini-boy heb advies nodig

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ten eerste: geen voeding geven want … je ben weer terug bij af! Maar probeer het te rekken met tullendienst? of evt water geven? Wij hebben het hier ook gehad enne … hebben hem laten huilen. 2 nachten en het was over… Weet dat niet iedereen het hier mee eens is, maar ze hebben zonder gekunnen dus in mijn ogen moest hij het zonder doeken ook nog steeds zonder kunnen. En dat blijkt wel… want na 2 nachten sliep hij heerlijk weer door! Het is weer ff taai… heb met mijn handen op mijn oren in bed gelegen (ja kon er niet goed tegen maar manlief wel en die hield mij tegen) tuurlijk moet je wel kijken of er niks anders aan de hand is…

ja ik weet het mijn vriend slaapt doodleuk door terwijl ik wakker wordt van elk jengelgeluidje dat hij maakt. maar hij slaapt s’nachts nog in de kinderwagen bak in zn doek en overdag zonder doek in zn eigen bed, het is echt alleen die rot nacht! en ik ben zo bang dat het fout gaat we wonen in een flat en ik ben bang dat de buren wakker worden!
en viel jullie kleintje uiteindelijk toch weer in slaap? na dat huilen?
ik lig ook met handen tegen mn oren dan in bed haha, maar ik durf ze er dan ook neit af te halen soms val ik dan half in slaap en dan wil ik luisteren is hij effe stil denk ik: pff hij slaapt weer en dan begint het weer WHEEE:’(
en trouwens die tut geven kan wel maar hij haalt m met zn handjes uit zn mond en dan begint het weer, dan kan ik om de minuut mn bed weer uit…vermoeiend

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 03 Feb 2009 22:08:30

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 03 Feb 2009 22:09:42

nou nou wat een overeenkomsten … wij wonen ook in een appartement. En zijn de enigste met kindje dus als er iemand huilt is Jurian het. Nou pech voor de buren dan weten ze tenminste dat er ook geluid ook zo’n kleintje kan komen

Waarom doe je hem snachts niet op zijn eigen kamer in zijn bedje en overdag wel?

echt he de buurvrouw zei vandaag al; ik hoorde je baby huilen gisteravond tegen 23:00 uur." ja sorry! TIS EEN BABY
omdat we aan het afbouwen waren en hij s’nachts dus nog een voeding nodig ahd en ik het makkelijker vond op deze manier en ik bang was dat als ik hem te laat zou horen hij al super overstuur zou zijn en dat wil ik niet want dan krijg ik hem niet rustig (s’nachts dan!)
dus daarom deden we het nog alleen de nacht zo.l en omdat heel zn voeding en alles al was omgegooid en we al die bakerdoek overdag weghaalde vond ik niet dat we teveel veranderingen moesten doorvoeren. hij slaapt nu sinds ong. 3 weken na de voeding van 7 uur in de avond tot de voedign van 11 uur in de ochtend zonder doek (s’nachts dan wel na de voeding van 23:00 uur) maar dan ging hij dus om 7 uur weer in zn doek en nu dus niet meer…pff hele uitleg maar je snapt me wel.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 03 Feb 2009 22:14:32

zou dan toch proberen om hem ook de nachten op zijn eigen bedje te leggen. Als dit overdag goed gaat komt dit snachts ook goed. En veranderingen blijven er komen… Maar 1 ding ik weet 100% zeker dat als jouw zoontje snachts op zijn eigen kamertje ligt en hij zucht alleen maar een keer of ligt lekker te snurken dat jij dit hoor!! (mannen niet die horen niks) maar het moederinstinct zorgt ervoor dat jij het zeker te weten hoor! enne… zou makkelijk zijn als je het niet hoorde … !

ik ga nu ook bed op zoeken want je weet het nooit voor de nacht… we duimen!

hahaha idd mannen horen dat niet.
soms meen ik ook iets te horen en dan blijkt het niks te zijn zo alert

ja ik ga dat binnenkort ook doen, maar ik kijk eerst hoe het vanacht zonder doek gaat in zn kinderwagen bak dan is het nog wat knusser, en maakt de stap misschien makkelijker.
ik duim ook voor jou!
slaap ze

Ik hoor het kleinste zuchtje door twee gesloten deuren heen…en je kan Erik luid krijsend naast z’n vader leggen en die slaapt er dwars doorheen…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mini-boy:
Bij ons thuis precies hetzelfde. Ik ben heel erg met rust en regelmaat bezig en wil hem zo weinig mogelijk uit zijn ritme halen. Terwijl mijn vriend daar veel makkelijk in is en hij denkt ook als hij nu niet wil slapen komt dat bij de volgende voeding wel. Ook als we op visite gaan is hij heel makkelijk terwijl ik dan constant naar de babyfoon kijk of ga luisteren. Misschien moederseigen

Ik ga trouwens dit weekend kijken of hij overdag in een slaapzakje wil slapen ipv zijn inbakerdoek. ik heb een slaapzakje met mouwen en dacht eraan om de mouwen in zijn slaapzakje te doen, zodat hij daar niet me kan spartelen boven de dekentjes. Ben benieuwd of het hem gaat lukken. Hij gaat over een paar weken voor het eerst naar het KDV en wil kijken of hij dan overdag niet meer ingebakerd hoeft te worden.

Saphira18: Je mag 2-4 scheppen Johannnesbroodpitmeel gebruiken per 100 ml. Wij gebruiken 3-4 scheppen op ongeveer 180 ml. Ik zou dus meer als 1 schep gebruiken anders heeft het weinig effect.

Groetjes

Pff hou maar op, mijn vriend maakte me van de week wakker, of ik Morgan niet hoord. Nee schat dat is morgan niet dat is de krolse kat van de buren. Echt die hoort ie wel en haar niet… Gek genoeg hoort hij haar op pappa dag wel. Excuus van meneer: dan ben jij er niet en jij bent altijd zo snel… Je geeft mij geen kans om te reageren. Ik heb zelf het vermoeden dat Morgan op pappa dag soms iets langer moet waxhtgen maar das ook niet slecht

Maar goed ik heb ooit de nutrilonlijn gebeld om te vragen hoeveel schepjes nutriton er in AR zat. Moest zo ongeveer 4 zijn, maar bij hevig spugen mogen ze tot 6 schepjes hebben. Alleen lijkt het me dan niet vloebaar meer.

Groetjes,

Michèle

saro … inbakeren moet je wel afbouwen he (klik op de zoekfunctie voor meer topics hierover) anders ben je zo weer bij het oude negatieve ritme! Dus niet opeens in slaapzak maar zou het echt afbouwen… hier ook nl een ingebakerde zoon gehad! Dus spreek als een ervaren moeder