Een vuilniszak heel duur kan zij?

en wel 60 euro!!!

heb ik weer hoor ik zet gistermiddag de zak buiten omdat we sávonds weg zouden gaan en het anders zouden vergeten, een uur later stond de politie voor de deur
mevr u weet dat het maandag middag is , ja dat weet ik , dan mag u geen vuilnis buiten zetten, kom op he er staan zo vaak zakken al op zondag buiten ! ja maar wij controleren nu en dus hier heeft u een bekeuring ter waarde van 60 euro!
jemig he kan er tegenwoordig geen waarschuwing meer vanaf een beetje menselijkheid grrrr zakkenvullers zijn het!! oke ik zat fout maar om daar nou 60 euro voor te rekenen is wel heel erg overdreven!!!

before you judge me, try hard to love me

60 euro??? Mijn hemel wat erg zeg!!
Zakkenvullers zijn het wel ja… Als je hier je grijze of groene bak iets open hebt staan, word je al bekeurd…Wij hebben ook wel eens een zak naast de bak staan omdat het er niet meer in past… maar daarvoor nog nooit een bekeuring gehad… ik ga er op letten…

Je kan altijd een klacht in dienen hè!

Liefs, Melanie

o ja maar dat ga ik ook zeker doen, weet niet of het zin heeft maar ga het wel degelijk proberen!

wij hebben hier geen bakken en een rol vuilniszakken kost 10 euro die vervolgens altijd kapot worden gemaakt door de katten !

Hier checken ze regelmatig, maar dat komt ook omdat er nogal veel mensen hun vuilnis buiten de bak zette. nu is dat gelukkig opgelost doordat er zo vaak boetes uitgedeeld worden.

maar ik kan me voorstellen dat het voor jou wel erg vervelend is.

liefs,
Rinske

Nu begrijp ik waar ze die extra politie agenten van willen betalen !!

Hebben die mensen echt niks beters te doen. Ik begrijp dat het vervelend is als dit vaak gebeurd. Maar ik vind het wel erg overdreven om meteen een boete van 60 eur uit te schrijven. Ik zou zeker een klacht indienen. Je kan het altijd proberen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Belachelijk! En niet voor rede vatbaar natuurlijk…

Wij ook, wij laten de honden bijna nooit los in het dorp en veel anderen wel. Wij doen het 1 keer, ik liet ze los toen we 4 meter van de voordeur stonden en ja hoor, gelijk 90 euro boete!

Heb pas gelezen dat een politieagent minimaal 20 boetes per maand moet uitschrijven anders wordt ie gekort op zijn salaris… ook dom eigenlijk!

Groetjes van Sascha en Senne

Hij had zeker zijn Quotum nog niet gehaald, wat een **tl*l zeg…

Groetjes,

Michèle

Ik kan je wel begrijpen maar de andere kant ook, want indd als de zakken worden kapot gemaakt door bv katten kan een ander de rotzooi op komen ruimen dus logisch dat ze de zakken zo kort mogelijk buiten willen hebben.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik had het netjes gevonden als ze eerst een keer een waarschuwing gegeven zouden hebben. En als je dan nog eens een keer die zak te vroeg buiten zet, is een bekeuring logischer.

Groetekes, Sje

quote:
Matennaaiers: ben er nog boos om, en niet zo'n beetje ook!!!

Oh? Merk je niets van hoor

Wel vreemd dat ze dat niet even eerst aangeven, je bent toch niet helderziend???

quote:
Ik kan je wel begrijpen maar de andere kant ook, want indd als de zakken worden kapot gemaakt door bv katten kan een ander de rotzooi op komen ruimen dus logisch dat ze de zakken zo kort mogelijk buiten willen hebben.

Liefs Michelle

Hier staan ze vaak wel om 21.30 buiten of 's morgens maar dan scheuren de meeuwen ze nog open en opruimen wordt die rotzooi ook niet gedaan, Ze horen trouwens eerst een waarschuwing met een stikker (met daarop fout aangeboden) erop te geven.

@ mamma van 3 jongens zat er iets in waar je adres op stond?? Zo niet dan kunnen ze niet bewijzen dat de zak van jou was ook al lag hij voor de deur. Dat kan iedereen wel gedaan hebben, zat het er overigens wel in zorg dat je dat niet meer doet want zo geven ze die bekeuringen. Ze maken namelijk de zak open en gaan erin spitten om te kijken van wie die is.

Groetjes,

Michèle

michelle , ik probeer altijd zo goed mogelijk te sorteren maar er is dus wel papier bij gekomen met adres gegevens want de agent had de gegevens bij de hand dus ook al had ik niet open gedaan dan was de boete alsnog wel door de bus gekomen.

ach joh tis toch belachelijk dat er geen waarschuwing van af kan of een brief dat er overlast zou zijn en dat ze zouden gaan controleren

ik ga eens rond neuzen hoe en waar ik terecht kan voor een aanvraag van containers want dat zou ook de stankoverlast en katten overlast sterk verminderen

Ja dan weten ze inderdaad dat ie van jou is. Overigens vraag ik me alleen af was deze agent aan het surveileren of is ie gebeld want meestal zijn ze niet zo vlot.

Maar informeer eens bij je gemeente naar die bakken. Wij hebben ze ook in de straat en wij zelf ook en ik vind ze ideaal. Geen zakken in de tuin meer en geen overlast.

Groetjes,

Michèle

wij denken dat er wel gebeld is maar ja zeker weten doe je niet inmiddels begrepen dat ook de buuf een boete heeft gehad dus we zijn niet de enigste

ja ga maar eens bij de gemeente informeren maar denk eigelijk dat ze er niet echt open voor staan want de vuilniszakken zijn van de gemeente en leveren toch al 10 euro per rol op zou 20.000 inwoners te uit je winst

Oh hebben jullie dat soort zakken, waar de gemeente rijk van wordt en als je pech hebt de overheid ook. Ik zou al die gemeentezakken niet eens kopen.

Groetjes,

Michèle

naja waar slaat dat nou op?!
echt belachelijk…
nou moet ik zeggen wij mogen het oud papier b.v. niet de avond ervoor buiten zetten (goed stom want soms komen ze om half 8 al, en ik ga niet met mijn gare kop van de 4e verdieping naar beneden met die zooi) dit in verband met brandstichting… ik snap het wel maar hee, dat is dan nog niet mijn schuld, dan moeten ze de brandstichters oppakken en niet mij gaan lastig vallen met hun bullcrap

quote:
Heb pas gelezen dat een politieagent minimaal 20 boetes per maand moet uitschrijven anders wordt ie gekort op zijn salaris... ook dom eigenlijk!

nee dit is niet waar… ze WILDE dat ze 20 boetes uit gingen schrijven omdat ze anders op zoek konden naar een andere baan, maar toen stonden de vakbonden al klaar dus is het niet doorgegaan omdat ze anders voor het gerecht gesleept werden.

michele en waar zou jij je afval dan indoen als je de gemeente zak niet zou kopen?
elke goeie tip is welkom haha scheelt me een hoop geld

Hebben jullie geen gewone groene en grijze bakken?

en mag je ze niet gewoon in prullenbak zakken doen?

Liefs, Melanie

@mamavan3jongens: wij wonen in een flat en hebben een stortkoker
hahaha dat is handig he
lekker inmikken