Een vuilniszak heel duur kan zij?

melanie nee helaas geen bakken en gewone zakken worden niet meegenomen!
we hebben 3 verschillende gemeente zakken 1 voor huish aval kosten 10 euro 1 voor groenteafval koste 7.50 1 voor plastic geen idee wat die kosten want die koop ik niet haha

mamavan rico intresse in woningruil?? hahaha

before you judge me, try hard to love me

Oke… Wat stom dat je daar zelf ook nog zoveel geld voor moet betalen zeg!
Heb je al een klacht in gedient?

Liefs, Melanie

ik moet wachten tot ik de boete van de officier van justitie krijg pas dan kan ik bezwaar gaan maken , heb geen idee hoe lang dat gaat duren

quote:
michele en waar zou jij je afval dan indoen als je de gemeente zak niet zou kopen? elke goeie tip is welkom haha scheelt me een hoop geld

Nou ik gewone vuilniszakken die je bij de supermarkt koopt, die zijn lang niet zo duur als die gemeentezakken. Ik heb ze gewoon van de Aldi. Dat van die gemeente is zo’n bs om hun tekorte aan te vullen omdat gemeentes er een handje van hebben geld ocver de balk te smijten.

Hoeveel zakken heb je voor die 10 euro en die 7.50?? Meestal minder dan op een gewone rol dus het kost je extra geld. Volgens mij mag een gemeente je dit niet verplichten hoor.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 07 Oct 2010 18:57:24

Inderdaad Michèle, daar zat ik ook al aan te denken, dat de gemeente je dit niet mag verplichten.
En normaal gesproken als je de boete moet afwachten van de officier van Justitie dan is het bedrag toch nog niet vast gesteld??

Liefs, Melanie

@ mamma van 3 jongens ik zou dit eens nagaan in hoeverre je verplicht gesteld mag worden deze zakken te kopen. Want als het verplicht was waarom doen niet alle gemeentes het dan.

Groetjes,

Michèle

dat ga ik vandaag eens even uitzoeken want je hebt een goed punt.

je krijgt 9 vuilniszakken voor 10 euro dr gaan er bij gemiddeld twee per week uit.

dat weet ik niet de agent zei dat het me 60 zou gaan kosten maar ik de boete krijg van de officier v. justitie ,

Zou ik zeker doen want dit is best een duur grapje, niet alleen die boete maar ook die zakken. Zo wil ik ook me centen wel krijgen.

Groetjes,

Michèle