hallo k ben wena en ben 16 jaar…
woon in leiden…
k heb tijdens mij eispring onveiling sex gehad…en dus is mij vriend in me klaar gekome…k was al 2 maande met de pil gestopt…want k zou aa de prikpil gaan maar steeds als k een afspraak met de dokter had , kon ze niet…( erg vreemd )
dus k ben vorige week naar de dokter gegaan en ze was er dit keer wel ! ( maar wel te laat voor de prik pil ) k heb haar het verhaal verteld…en ze zei me dat k over 3 weken terug moest kome ( nu over 2 weken ) en dat k maar heel goed over iets moest nadenken ( ze maakte me op de een of andere manier een beetje bang.! ) nu is mij vraag aan de mensen hierso…of k de kans heb dat k zwanger ben…
als k er met iemand over prate wil ( zonder te zegge het gaa over mij ) zegge ze allemaal het zelfde JAH 16 JAAR IS ER JONG.! maar k heb niets aan zulke dinge…k wil gewoon ( als k togh zwanger ben ) dat mense zegge jah maar als je 16 jaar bent kan je het ook wel goed hebben.!
k heb een soort draaiend gevoel in me buik , en krampe , en best wel afscheiding…maar jah k zou graag met iemand hier over wille prate…
hopelijk reageert er iemand…!!
Liefs Wena.!