Ik heb het idee dat het bij ons in de achterhoek dan toch wat minder leeft, en het aps echt begint op de middelbare school. Ik zit nu sinds een tijdje ook op peutergym, en ik heb het daar nog niet mee gemaakt dat ouders het zo over merken hebben. Sterker nog, bijna iedere peuter loopt daar op scapino sportchoenen van 10 euro per paar. Bo ook hoor!!
Denk dus dat dit dan bij ons mee valt.
Zoals onze financien er nu naar uitzien, moet een sport club makkelijk kunnen , en hij mag dan zelf kiezen wat hij wil, welke sport etc, want dat hij gaat sporten, vind ik wel belangrijk. Maar ik vind het onnodig om hem op 3 verschillende soorten sport te doen. Heb dan ook het gevoel dat je kind dan geen moment rust heeft. Het ene moment is hij of zij opschool, daarna hup naar een sport clubje, daarna snel eten, en huiswerk maken, want je moet ook optijd naar bed. Ik zou al moe worden van elke dag een dergelijk schema, om constant iets te “moeten” en niet echt een moment rust voor jezefl, en dan breekt het weekend aan, dan zou je voor alle drie de clubs misschien wel wedstrijden moeten spelen, weg weekend!!! Kind is dan doodop
Nee ik vind 1 club genoeg, zolang hij maar wel iets doet wat hij leuk vind, of dit nout voetbal, vollybal , basketbal, turnen etc is. dat maakt niet uit.
Ik vind het ook belangrijk dat mijn kind er leuk bij loopt, en dat mensen zeggen, goh wat heeft hij toch leuke kleren aan!! Maar ik denk dat dit niet perse merk gebonden is, want ook kleding zonder een dure merk naam er achter, hebben hele leuke dingen hangen!! Ik koop kleding als ik het mooi vind, en anders niet. In de meeste gevallen zijn dit de goedkopere merken, en heel af en toe een duur iets , wat bijna niet voorkomt. Maar het wil niet zeggen dat als je alles bij goedkopere winkels haalt, je kind er gelijk niet leuk bij loopt!!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 06 Jan 2011 13:26:52