@Michelle, dat weet ik hoor dat je het niet verkeerd bedoeld!! En ik vind tips juist hartstikke fijn want man oh man, bo zit nu in boven maat 104 en dat gaat nu een tijdje goed (hopelijk blijft het even zo) want tot nu toe was het niet geinig, zelfde geld met schoenen, hij zit al bijna op maat 26 terwijl hij begin april begon met maat 21!!!
Ik denk dat zodra bo in een grotere maat weer zit, dat ik idd net zoals jij basic dingen haal, want het is een grote kosten post (ook al zijn het niet eens dure merken) maar bv een broek. Toen Bo nog in 86 of kleiner zat qua borek maat, koste een broek bij de ter stal ongeveer 7 a 8 euro, lag er aan of je hem in de aanbieding had of niet, maar nu hij in 92 zit ben al zeker 17,95!!! per broek kwijt!!! en dat is dan bij ter stal he!! En bij de hema heb je nu wel basic spijker broeken maat 92 voor 10 euro, maar die zijn hem te krap en als ik dan maat 98 doe, dan zijn die pijpen veel en veel te groot waardoor het omslaan ook niet meer “leuk” is!! Dus daar ben je ook al bijna 20 euro voor 1 broek kwijt!!
Gelukkig valt het met truitjes nog mee qua prijs, die zijn niet gek veel duurder geworden, maar ik heb voor elke dag in de week denk ik wel 1 broek, dus tel maar op bij elkaar!!
Maar goed, ik weet dus ongeveer wel waar het bij ons aan ligt, en het is ook het nieuwe huis, ik beodel qua maandalsten zijn we van huur naar hypotheek gegaan en dat scheelt zeker een honderd of 5!! Maar goed, je hoort mij niet klagen hoor, want wij hebben het echt goed hoor, maar ik moet gewoon wat minder uitgeven, wat makkelijk kan!!
liefs woezel