@suzje, moet je nagaan, wij betaalden aan huur 400 euro in de maand, en nu dus 1100!! maar goed, wij wonen ook in een plaats waarbij de huren vergeleken met de rest van nederland zeer goedkoop zijn! Geld ook voor een koop woning trouwens, die zijn hier ook goedkoper dan een woningen ergens anders.
Ik denk ook dat we qua energie rekening behoorlijk wat terug krijgen, want we betalen nu echt behoorlijk veel vergeleken toen we nog huurden. Elke maand zeker een 50 a 60 euro meer, maar goed, beter wat terug dan bij betalen!! Zelfde geld voor het water! Maar goed , nogmaals, wij hebben het zeker niet krap, echt waar , maar onze vaste lasten liggen hoger dan sommige anderen hier, dus vergelijken met elkaar kun je niet doen. Ik denk dat je moet kijken naar wat je overhoud nadat de vaste lasten er af zijn, en dan denk ik nog steeds dat we het behoorlijk ruim hebben hoor!Het is echter niet zo, dat bij een gezin die het minder ruim heeft en wat betreft de vaste lasten misschien (een fictief bedrag hoor) 1200 euro betalen, wij dat dan ook betalen en de rest van ons inkomen (wat dan behoorlijk veel is vanuitgaande van die 1200 euro) opmaken aan , nou ja, maakt niet uit waar aan.
Ik denk dat (en dan spreek ik voor mijzelf) dat we het inderdaad ruimer hebben dan een aantal anderen hier, en soms is het idd ook niet eerlijk verdeeld, enige wat ik wil zeggen is, de vaste lasten zijn ook een stuk hoger, waardoor een hoog maand inkomen gelijk weer “teniet” gedaan wordt als je het hebt over het besteedsbare geld wat je kan gebruiken voor boodschappen, extra’s etc.
Maar nogmaals , mij hoor je niet klagen!!
@Miniboy, als je nog kleren nodig hebt, mail me dan even! Bo zit nu in boven maant 104 en broek maat 92, en alles wat daar onder zit mag je van mij best lenen/hebben totdat je het niet meer gebruikt!!
liefs woezel