zijn jullie aan het uitslapen afgelopeen dagen hadden jullie al gemeld, of zouden jullie de kleintjes al hebben hahahha…
Liefs en dikke kus brenda en charissa
zijn jullie aan het uitslapen afgelopeen dagen hadden jullie al gemeld, of zouden jullie de kleintjes al hebben hahahha…
Het is wel verdacht stil ja
Groetjes,
Michèle
img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]
ja vind ik ook ik zal sann even smsen dan horen jullie het wel…
Dus het is nu wachten op Judith
Groetjes,
Michèle
img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]
ja helaas heb ik daar geen nummer van haha misschien iemand anders?
Ho, ho! Daar ben ik! Ben erg druk geweest met boodschapjes doen en achter Anna aan lopen ! Krijg zometeen mijn vriendin op bezoek, dus moet ook nog de vaatwasser inruimen.
Ik moet jullie helaas teleurstellen dat er geen ontwikkelingen zijn op het gebied van bevallen! De kleine is al wel ingedaald, dat merk ik wel en er is nog steeds gerommel. Verder niets van een betekenisvolle wee. Het mag van mij best komen hoor! Ben de dikke buik nu echt zat! Zit echt gruwelijk in de weg. En omdat Anna ook nog verzorging nodig heeft… Pffff! Ben het nu wel zat. Vannacht niet zo heel goed geslapen, moet erg vaak naar de wc.
Tot morgen!
ha ha ha bofkont. Ik mag zondag uitslapen. Mijn vriendin heeft mijn kind opgeeist
Groetjes,
Michèle
Jammer dat de logeerpartij niet helemaal goed is afgelopen!
Hier ook nog geen beweging in de weeën. Af en toe wel last van voorweeën, maar ja dat zegt niet zoveel. Ben er trouwens wel aan toe om te bevallen. De buik zit me in de weg en ben de kwaaltjes nu ook wel zat. Helaas hebben wij er als moeders nietzoveel op te zeggen, het komt als het komt en niet eerder! Afwachten dus.
Er is gewoon nog geen beweging in te krijgen! Vanmiddag naar de vk, maar even zien of alles goed is. Verwacht het wel, want de kleine is aardig druk!
okee ik heb het meldplicht forum gevonden
Succes met de laatste loodjes!
dat is voor mij alweer 6 weken geleden poepoe wat gaat dat snel!
twee uur voordat me weeen begonnen heb ik een voetmassage gehad, had dat gelezen in een tijdschrift, 9 uur massage 11 uur weeen 3:42 bevallen ik weet niet of het echt geholpen heeft maar ze zeiden dat als je heel goed ontspant met thee erbij
dat je dan ook je buik ontspant en dat de baby voelt dat je je rustig voelt dan kan die meer zakken., geen idee of het waar is hoor!
mischien een tip? en het is nog lekker ook!
xx.Eva.
Oh een voetmassage die wil ik ook wel zonder dat ik moet bevallen
Enne dat zou wat zijn Sann, beide kinderen met pinksteren. Ik ga duimen voor je.
Enne succes bij de VK judith.
Groetjes,
Michèle
Bij de vk gisteren alles goed. Ze verwachten een kindje van iets meer dan 7 pond. Dus gelukkig geen 10ponder!! Bloeddruk ook goed.
Voor de rest gisteren aardig wat gerommel, maar dat ging weer weg en vandaag nog helemaal geen last. De kleine laat dus nog even op zich wachten.
Net na de middag kunnen melden dat er niets te melden is!!
Geen beweging in te krijgen!
Geen bijzonderheden vandaag. Ook geen gerommel, dus echt nog even wachten! Wordt er onderhand wel helemaal zat van! Al die kwaaltjes en dat wachten mag voor mij voorbij zijn!
Anna was allang geboren! Die was drie en een halve week te vroeg, dus zou echt niet weten hoe het voelt om 39 weken en twee dagen zwanger te zijn.
Zo te zien en te voelen kan het ook nog wel even duren voordat deze te voorschijn komt.