Een mijlpaal!

Voor mij is het vanaf nu een mijlpaal, ben nog nooit zo lang zwanger geweest !

Anna was met 36,5 week geboren, dus dit is mijn langste zwangerschap!

Nu maar afwachten wanneer deze zich aandient. Denk dat het nog wel even gaat duren. Heb zelfs het idee dat deze wel langer dan 40 weken blijft zitten. Dus moeten we nog even.

Best spannend, je weet wel wat er staat te gebeuren, maar het is nu spannend omdat je niet weet wanneer het gaat komen. Spannend!

Nou, dan wordt het tijd dat we voor de zekerheid de meldplicht in gaan voeren denk ik! Gefeliciteerd met deze mijlpaal en succes met de laatste loodjes!

Groetekes, Sje

Bij deze dan de eerste meld-plicht-mededeling!

Tot nu toe niet last gehad van harde buiken en de kleine zit aardig in de weg. Woensdag bij de vk blijkt dat hij (of zij) al is ingedaalt. Ook is er nog genoeg ruimte om te bewegen, maar dat wordt ook steeds minder. Schopt ook regelmatig tegen mijn blaas of wil via de navel naar buiten…

Tot morgen!

Oh spannend allemaal hoor, maar je bent het nog niet zat of wel??

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Spannend inderdaad! Heel veel succes die laatste dagen/weken en elke dag even melden dus hè?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

meiden allebei heel veel succes met de laatste loodjes!
en jullie hebben wel een meldplicht nu he!

groetjes gytha

Sann, voor jou ook meldplicht vanaf nu!

Groetekes, Sje

Spannend meiden
Heel veel succes met de laatste loodjes
EN ja we zitten er weer klaar voor hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Echt spannend!

Heel veel sterkte allebei met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha als je je maandag dan maar meld al is het alleen maar dat we zeker weten dat je nog niet bevallen bent

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

dames heel veel succes met de laatste loodjes en probeer nog zoveel mogeloijk rust te pakken

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

oei spannend zeg! heel veel succes de laatste loodjes! en genieten nog even he Of gaan jullie die dikke buik niet missen?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

spannend… !!

Ben het nog niet echt zat, maar de bekkeninst. en de misselijkheid wel!! Daarnaast veel last van zuurbranden, dus maar aan de Rennies.

Voor de rest gebeurt er weinig tot niets, aleen is Anna nu een beetje koortsig en voelt zich niet al te lekker. We hopen dat ze snel weer de oude is.

Dus dames, nog geen buik-rommelingen hier. Wel weer een mijlpaal, net wat Sann zegt, we mogen vanaf nu thuis bevallen!

judith

lieke was ook ziek net voor de bevalling en toen ik bevallen was was ze 2 dagen later beter.
volgens mij voelde ze het aankomen, dus wie weet voelt anna het ook aan

groetjes gytha

We zullen het zien Gytha! Voel nog niet echt veel en denk dat deze nog even op zich laat wachten.

Dus dames, nog steeds niets te voelen in de trend van weeën of ander buik rommeltjes. Wel erg bezig met bewegen en dat is af en toe best vervelend. Maar we zijn ruim over de helft!

en is anna al een beetje opgeknapt??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Hier ook nog geen veranderingen en uitzicht op de kleine!

Anna gaat iets beter, koorst is gezakt, maar als het vandaag weer terug komt ga ik toch even naar de dokter!

Zo, heb ik weer aan mijn verplichtingen voldaan !

Nog steeds niets te melden. Echt nog niet iets te voelen wat op een wee lijkt. Helaas, deze blijft nog wel even zitten.

Anna gaat vandaag naar de dokter, de koorts kwam gisteren avond weer terug. Misschien dat de dokter een oorzaak kan vinden.

Zou het dan toch met elkaar te maken hebben!!!

Anna is gelukkig aan de betere hand.

Vandaag ook bij de vk geweest en daar ook alles goed. Wel veel last van vochtvasthouden. Dat kan er ook nog wel bij! Ze denken dat deze net zoiet wordt als Anna was bij de bevalling, 3400gr +/-.