Een mijlpaal!

heej wat jammer nou, vervelend dat je keelpijn hebt hopen dat het snel zakt meis, en meiden nog maals succes met de laatste loodjes

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hier geen last van de keel of andere dingen, wel erg last van zuurbranden ne vocht vasthouden.

Voor de rest geen nieuws over een aanstaande bevalling. Zal ook wel een tijdje duren, voor mijn gevoel!

Asperges drijven goed vocht af. Is echt waar ! Whahaha maar bij mij werkte dit een beetje te goed. Ik kreeg de allereerste asperges die mijn buren voor het seizoen van hun land haalden omdat ik zoveel vocht vasthield. Tja heeeeeeeerlijk, maar de ochtend erna lag ons meissie in me armen. whahaha dat had wel erg goed gewerkt!

Succes met de laatste loodjes !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Helaas lust ik absoluut geen asperges!! Ze zeggen ook wel dat je dan een dag alleen maar komkommer en selderie moet eten. Aangezien er heel wat in dit zwangere lijf gaat, is dat niet te doen! Wat ik het meest vervelende vind id dat ik bij het lopen het zelfs voel klotsen in mijn rechter voet. Echt heel irritant!

Voor de rest geen nieuws van dit front. Kleine is druk bezig met bewegen, maar dat is alles.

@ judith. Brandnetelthee drijft ook vocht af. Van Zonnatura heb je er verschillende smaakjes van en met honing in het goed te drinken. Geen suiker want dat breekt de werking af. Enne het bevat ook veel ijzer.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Heb vroeger voor het een of ander brandnetelthee MOETEN drinken, dus heb een walging tegen deze thee! Kan het allicht proberen met de neus dicht!

Verder geen bijzonderheden! Sann, ik denk toch dat jij eerder zult bevallen! Ik heb niet eens last van harde buiken!

Waarschijnlijk voor het ijzergehalte Judith, enne van mij MOET je niet hoor het was maar een tip

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Hier ook verder geen nieuws te melden. We zulen nog even af moeten wachten.

Weer geen wee-activiteit van noemenswaardige betekenis.

Af en toe wel wat ‘gerommel’ maar daar is ook alles mee gezegd.

Ja Sann, het is wel spannend omdat het elk moment gebeuren kan. Wanneer weten we niet, dus dat is extra spannend!

Wel leuk dat we elk op dezelfde dag uitgerekend zijn!! Wat een toeval en erg leuk! Succes met de laatste loodjes (en die wegen het zwaarst ) we zullen zien wie het eerste is. Heb jij net als ik een gevoel wanneer deze zich aandient? Zelf denk ik nog steeds dat deze langer dan 40 weken blijft zitten.

Heerlijk die kinderlogica… Maar alles nog steeds rustig aan het babyfront dus

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Nou ja, tenslotte heeft papa de baby er ook ingestopt, dus waarom zou hij hem er ook niet weer uit kunnen halen!
Succes met de laatste loodjes!

Groetekes, Sje

Helaas dames (en ikzelf) het is nog steeds niet zover. Wel af en toe last van voorweeën maar dat zet niet door.

Sann, je hebt helemaal gelijk, met dit weer in bed liggen is maar niks! Dan wachten we nog aar even. Maar als het veel later komt, kan het ook zo mooi weer zijn. Maar nu kunnen we nog even genieten.
Gelukkig heb jij het gevoel dat je de hele wereld aan kan, dat heb ik dus niet… Veel last van misselijkheid, vocht en brandend maagzuur om maar iets te noemen. Van mij mag het best wel komen! Hij of zij hoeft echt niet nog eens drie weken te wachten hoor!

Het is nu een beetje erger aan het rommelen, maar nog niet echt noemenswaardig. Het komt en het gaat. We zullen zien wanneer deze zich aandiend!

spannend meiden zou wel erg l+euk zijn als de kleintjes op dezelfde dag wordengeboren…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

quote:
Nu vanochtend wel wat buikkramp af en toe, en steeds het gevoel alsof ik moet poepen.. wat dan weer niet lukt

Heb ik ook!! Moet onwijs vaak naar de wc. Vannacht wel zes keer. De weeën zijn bij mij nog niet sterk en regelmatig genoeg om ze te tellen. Denk echt dat jij eerder bent hoor!

Ha ha ha wat niet is kan komen he… We houden jullie in de gaten. Enne mochten jullie echt samen gaan hebben we onze eerste echte Ikkeben Tweeling.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Grappig, zie nu pas dat jullie op mijn verjaardag uitgerekend zijn.

Zou idd wel erg leuk zijn als ze op dezelfde dag geboren worden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

We doen ons best… ! Ben net even naar de kapper geweest, moet er toch een beetje goed uit zien op het kraambed !

Nog steeds geen verdere ontwikkelingen. Aankomende zaterdag is het 39 weken, dus het einde is in zicht, ook al zou de kleine na 40 weken komen. 3 of 4 weken max is nog te overzien!

Ze zeggen dat dat helpen kan he naar de kapper en zo. Dat je er dan echt klaar voor bent net als opruimen

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers