Vanavond had ik de kinderen al lekker optijd in bed. Maar iets na half 8 hoorde ik Joey huilen… Hij had een droom gehad en dat was eng zei hij. Arm ventje, normaal haal ik hem echt niet gauw uit bed, maar ik kreeg ineens zin om hem even lekker bij me op de bank te nemen, en dat pakte heel leuk uit!
Ik kijk om 8 uur altijd naar bevallingsverhalen, en hoewel ik nog even twijfelde of dit wel voor kinderoogjes geschikt was, nam ik de gok en liet ik Joey meekijken. Hij vond het maar wat interresant allemaal! Ik had hem wel vaker verteld dat baby’s bij de mama in de buik groeien, maar hij vond het wel best, hij had nooit zo veel met baby’s. Nu begon hij nav dat programma ook echt vragen te stellen over toen hij nog in mijn buik zat, en of ik ook melk uit mijn borst had gedronken etc.
Ik besloot de babyfoto’s er bij te pakken, want die had hij nog nooit echt gezien. Nou wat bijzonder was het zeg! Zo veel vragen die hij had, en zoveel indruk alles op hem maakte. Het bloed op zijn buikje toen hij uit mijn buik kwam, vond hij eerst eng, maar toen ik uitlegde dat alle baby’s dat hebben, en dat het er in badje afgewassen word, toen was het algauw goed. Ook over de navelklem kwamen vele vragen en hij was een en al oor Sommige momenten leek het net of hij er emotioneel van werd, en sloeg hij zijn armpjes om me heen en kreeg ik kusjes. Emomuts die ik ben, heb natuurlijk heel wat traantjes weg gepinkt
Hahaha! Geheel onverwachts, terwijl het eigenlijk niet hoort zo laat op de avond, even een moment voor ons tweetjes met zo’n bijzonder verhaal en foto’s
Ik ben er zelf ook nog van onder de indruk! Wat een lief mannetje!
Groetjes Anouk