Een heel bijzonder moment

Er gaat inderdaat een uitje doorheen, en een klein scheutje ketjap manis Of een reepje komkommer. Mmmmm heerlijk! Altijd een groot succes op bijvoorbeedl verjaardagen hier, alleen ben je er lang mee bezig, en dat bordje is binnen 5 minuten leeg!

Groetjes Anouk

@Anouk: ja het was ontzettend leuk! en idd ze zien er dan zo wijs uit he haha mooi is dat! Wij deden de picknick niet om half 10 s’ohtends maar tegen kwart voor 11 a 11 uur. dan begin je toch wel wat honger te krijgen, maar ik had het meeste honger rond half 12 toen iedereen was uitgegeten dus toen gingen ik en een andere moeder en 1 juf pas beginnen, toen de rest was buiten spelen, onder het mom van: proppen!

Oh wat heerlijk zeg! Kan me voorstellen dat je het niet droog hield En inderdaad opschrijven!

@malawimamajada: Jeetje meid, heb jij serieus ook de bevalling zelf laten filmen? Ik heb tegen mn vriend gezegd film zo veel mogelijk, maar niet de bevalling zelf… Achteraf wel beetje spijt van want kan me heel veel niet meer herinneren door de vermoeidheid en pijn

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Volgends mijn ma staat alles er op! Die heeft gefilmd, mijn man niet, die viel bijna flauw (watje ) Ik heb het zelf dus nog niet gezien, ik heb overigens bijna geen fotos ervan, dat wilde ik dan weer niet wat dat geeft een (naar mijn mening) erg vertekend beeld, de enige fotos die ik heb zijn, dat ik weeen heb (6 cm) en daarna dat ik weer terug op de kamer ben (wel helemaal groen en geel) met J die helemaal aangekleed is. De rest heb ik op video!