Eef eindelijk los staat?

Tatatatata! Ik weet dat haar leeftijdsgenootjes bijna allemaal al lopen, maar toch ben ik er supertrots op: Eva staat los. Ze oefende op de bank. Ze ging eerst hangen en dan liet ze los en kwam ze naar voren. En vanmiddag was ik aan het strijken en opeens kwam ze uit zit omhoog en ging ze rechtop staan. Zeker 10-15 seconden. Ze keek echt zo van: kijk! Ik juichte en ze was zelf ook trots, haar armpjes gingen de lucht in en ze riep: jeeeeeh! Nu doet ze het steeds meer. Op de bank stapt ze al een beetje, dus ik hoop dat het echte los lopen nu niet lang op zich laat wachten. Kan ze eindelijk ook ‘mee’ met haar digivriendjes en -vriendinnetjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat goed meid!!! Wat een mooi moment he!!
Go Eva Go Eva!

Ik vind het ook zo’n prachtig gezicht. Ze kijken dan zelf ook helemaal trots. En straks die eerste stapjes…is ook heeeeel bijzonder!

En terecht dat je daar trots op bent.

Ontzettend knap van Eva dat ze nu los kan staan.

Toen Tim los stond duurde het loslopen daarna niet lang meer. Maar goed ook dat is natuurlijk weer per kind anders.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat super goed van Eva!

Liefs

Goed van d’r!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha wat is dat toch op die bank. Das volgens mij lastiger dan op de grond. Maar goed Morgan begon ook op de bank. Ben je eerst trots moet je daarna weer gaan leren dat de bank voor de billen is maar dat terzijde.

Nog even joh en dan staat ze ineens naast je

Groetjes,

Michèle

Ja, goed he? Ze staat nog met haar beentjes helemaal uit elkaar, zodat ze veel steun heeft. Dat is een grappig gezicht! Ze doet af en toe ook stapjes, maar dus alleen op de bank. Echt als een robotje nog, heel stijf. Ze wil ook steeds op de bank klimmen, maar die is best hoog en ze blijft dan steken met één beentje erop. Ze heeft de kracht niet om zichzelf verder te duwen. Ze doet dan: ‘huh-huh!’ en wil dat je haar dan even een kontje geeft. En als ze er eenmaal op zit/staat, ragt ze 100x van links naar rechts en terug. Net zolang tot ze dol wordt! Ik vind het allemaal geweldig en verheug me op haar stapjes! Als ze dan echt goed kan lopen, mogen wij ook naar de echte schoentjes!

Ha ha ha en een bokketuig. Morgan wil niets anders dan lopen. Buggy’s zijn voor baby’s alleen ze mag niet alleen maar lopen want dan kom ik nergens

Groetjes,

Michèle

Geweldig. Nu gaat dat lopen ook snel komen hoor.

Groetjes Carolien

heeee wat goed zeg!!
echt super.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Toppie Eva!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Goed zeg, Eva!

Tuurlijk ben je trots, Rainbow, het is hartstikke tof om je kleine dame ineens rechtop te zien staan!
Misschien dat ze denkt: Als ik op de bank mn evenwicht verlies, val ik tenminste niet zo hard! heel slim!

liefs

Dat dacht Morgan ook Liske, maar die is me toch een keer van die bank afgevallen… En toch weer erop he. Eigenwijsjes zijn het.

Groetjes,

Michèle

Tja, er zitten inderdaad ook wel grotere risico’s aan verbonden! maar zolang je niet zonder papa of mama op de bank komt, gaat dat waarcshijnlijk meestal wel goed! Ach, al doende leert men, zeggen ze ook niet voor niks!

Lindsey is pas nadat ze gewoon op de grond ging lopen op de bank gaan dollen. en nu heeft ze het vreselijk ‘leuke’ idee om telkens over de leuning heen te springen. echt doodeng!!! Tot nu toe zijn we er telkens op tijd bij en hou ik m’n handen al bij d’r, ben echt doodsbenauwd dat ik er een keer te laat bij ben en dan kukelt ze toch mooi een eind met d’r koppie naar beneden op de grond.
ik hoop maar dat dat iets is wat niet zal gebeuren.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Die Linsey zeg, over de leuning SPRINGEN! Acrobatisch! Maar wel gevaarlijk inderdaad!

Hoi Eef snotter,

wat goed snif dat je los kan hoest staan uche uche, ik hoop dat ik na mijn sprongetje proest ook weer iets kan…

hatsjoe kusje van Lisa kuch

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Super goede van Eva!!!
Gaat nu vast niet meer lang duren voordat ze ondekt dat ze te voet ook overal kan komen waar ze wil

Geniet ervan!
Liefs, Anne

Wat supergoed van Eva zeg. nog even en dan kun je voor echte schoenen gaan shoppen! kan ook niet wachten tot rens loopt. Kan hij zijn nike’s aan die hij voor zijn verjaardag heeft gekregen. en kan ik nog meer schoenen gaan kopen, wat natuurlijk altijd leuk is een goede reden om te gaan shoppen.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

quote:
Hoi Eef *snotter*,

wat goed snif dat je los kan hoest staan uche uche, ik hoop dat ik na mijn sprongetje proest ook weer iets kan…

hatsjoe kusje van Lisa kuch

</BLOCKQUOTE id=quote>

Hoi Lisa,

Wat vervelend dat jij zo verkouden bent! Heb je een rood neusje? Wel lief dat je het toch goed van mij vindt dat ik sta, terwijl je zo moet sniffen! Hopelijk moet je snel minder hoesten.

Kusjes van Eva