Eef eindelijk los staat?

Ach troost je met de gedachte dat ons neefje (ja HET neefje) pas liep met 19 maanden, Morgan met 15 en zijn andere neefje met 9 (!) dus ieder kindje ontwikkeld op zijn eigen manier enne Bo loopt volgens mij voor op elk ikke ben kindje met praten.

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha dat scheelt een hoop leed. Goed gedaan van hem. Geloof me wil er komt een tijd dat je weer terug wil naar deze dagen dat ze niet kunnen lopen en zo

Groetjes,

Michèle

@Wil, is dat ook HET neefje? Dat superkind? Zullen zijn ouders wel lekker opscheppen! En wat zegt Bo dan allemaal?

@Michele, wat is dat toch met neefjes? Bij jou en Wil weet ik meteen om welk neefje het gaat! Die af en toe met zijn handje aan de kachel vastzit omdat mama vindt dat hij moet leren wat warmte is!

Zelf heb ik het gevoel dat Eva fysiek niet zo snel is. Ze kon niet snel rollen, niet snel zitten, niet snel staan en niet snel lopen. Ze is ook niet laat, gewoon gemiddeld. Ze ontwikkelt zich verder prima en babbelt er op los. Goed, het is wel ‘dadadadada, nanananana’ en geen echte woorden, maar toch…EN ze heeft al veel tandjes he? EN meer haar dan veel kindjes! Ja, mag ze érgens mee voorop lopen? Met Sinterklaas op mijn werk, werden alle 1-jarigen bij Sint geroepen. Ook kindjes van bv oktober 2008. Ze STONDEN allemaal voor Sint, alleen die van ons ZAT! We moesten er wel om lachen eigenlijk. Ach, ze is hartstikke bij de pinken, ze ziet en hoort alles en kijkt met blije en wijze oogjes de wereld in. Dat ze dan wat langzamer is met fysieke dingen is dan niet erg. Ze moet toch haar eigen tempo volgen. Al vind ik het nu wel fijn om te zien dat ze staat en stapjes doet op de bank, want de arts zei wel dat de meeste kindjes voor hun 18 maanden lopen…Maar dat is ze eind februari pas! Dus goed gedaan Eef!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
want de arts zei wel dat de meeste kindjes voor hun 18 maanden lopen...

Oh oh…dan moet ik me zorgen gaan maken dus?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ rainbow, mijn gooit zowat thee over hem heen. Will heeft geloof ik het neefje van de kachel. Maar misschien omdat hun ouder te bizar voor woorden zijn.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha, nee joh! Dat is een…weet ik veel…gemiddelde ofzo? Ik liep met 2 jaar pas joh, dus no worries! Maar dat weet je he?

Bij mij op het cb zeiden ze dat kindjes gemiddeld met 18 maanden gaan lopen, dus dat is voor de meeste van ons nog even wachten

@Mriek: je hoeft je echt geen zorgen te maken Maar dat weet je ze;f ook wel!!

Liefs, Anne

Wowwwww Wil zoveel woorden!!!, Hier komen we nie verder dan mama, papa (als hij zin heeft) en Ma = madelon.
En dan heel veel jajajajajajajaaj neeneenenenenene en dan houdt het op

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@ will geloof me die mening wordt gedeeld.

Enne morgan praat veel maar zegt heel weinig

Groetjes,

Michèle

Haha, ik weet dat voor gemiddelden ook langzamere kindjes nodig zijn. Dus ik maak me zeker geen zorgen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha morgan maakt alleen nog maar smak geluiden als ze wat wil en dan is het maar gokken wat ze bedoeld. Gelukkig is ze niet kieskeurig.

zucht never ending story he will.

Groetjes,

Michèle

Dylano gaat naar de koelkast als hij wil drinken en als zijn fles al in gebruik is brengt hij die naar de keuken als hij leeg is en hij heeft dorst. Daar komt geen geluid aan te pas

En als het kastje met koek opengaat is hij ook zo in de keuken en dan gaat uh uh uh uh

Liefs Michelle

ooh meis sorry ik lees het nu pas, maar wat supergoed van Eef! doe haar maar een dikke knuffel en kus van RIco geven en zeg maar dat RIco graag samen met haar zijn verdere stapjes wil zetten hoor! rico HAD gelopen maar vertikt het nu weer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Inge

vergeet niet wat hij allemaal heeft meegemaakt, dat moet eerst allemaal weer verwerkt worden.
En troost je bij Dylano blijven het ook maar kleine stukjes hoor. Hij schat de afstand in van kan ik me snel weer aan iets vasthouden of niet. zoja dan loopt hij zonee dan gaat hij zitten en kruipen

Liefs Michelle