@Wil, is dat ook HET neefje? Dat superkind?
Zullen zijn ouders wel lekker opscheppen! En wat zegt Bo dan allemaal?
@Michele, wat is dat toch met neefjes? Bij jou en Wil weet ik meteen om welk neefje het gaat! Die af en toe met zijn handje aan de kachel vastzit omdat mama vindt dat hij moet leren wat warmte is!
Zelf heb ik het gevoel dat Eva fysiek niet zo snel is. Ze kon niet snel rollen, niet snel zitten, niet snel staan en niet snel lopen. Ze is ook niet laat, gewoon gemiddeld. Ze ontwikkelt zich verder prima en babbelt er op los. Goed, het is wel ‘dadadadada, nanananana’ en geen echte woorden, maar toch…EN ze heeft al veel tandjes he? EN meer haar dan veel kindjes! Ja, mag ze érgens mee voorop lopen?
Met Sinterklaas op mijn werk, werden alle 1-jarigen bij Sint geroepen. Ook kindjes van bv oktober 2008. Ze STONDEN allemaal voor Sint, alleen die van ons ZAT! We moesten er wel om lachen eigenlijk. Ach, ze is hartstikke bij de pinken, ze ziet en hoort alles en kijkt met blije en wijze oogjes de wereld in. Dat ze dan wat langzamer is met fysieke dingen is dan niet erg. Ze moet toch haar eigen tempo volgen. Al vind ik het nu wel fijn om te zien dat ze staat en stapjes doet op de bank, want de arts zei wel dat de meeste kindjes voor hun 18 maanden lopen…Maar dat is ze eind februari pas! Dus goed gedaan Eef! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama