Eczeemvragen voor XXwendyXX

Hoi hoi,
Las net in andere topic dat jou kindje ook eczeem heeft.
Merk jij ook als die bv verkouden ofzo is dat de plekken veel erger worden. Bij Dylano wel, denk dat het komt omdat hij dan een verminderde weerstand heeft. Want hij is nu echt snotterdesnot en alles zit weer onder de plekken.
Mag ik vragen welke hormoonzalf jij hebt?
Ook jij geeft hem dus geoon van alles te eten?
Wat een hoop vragen hè?

Groetjes Michelle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090331/Xhr4.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“56” height=“75” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/kiqOp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 31 Mar 2009 20:42:49

ik heet dan geen wendy haha maar rico heeft ook nog steeds uitslag op zijn billen en langs zn oog.
mag je daar daktarin bij smeren?
want ik smeer het wel op zn billen (werkt niet)
mag dat ook LANGS zn oogje?

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Altijd even de ha vragen bij dat soort dingen inge dan weet je het zeker, Ogen zijn gevoelige dingen

Groetjes,

Michèle

i know maar het is een hormoon vrije zalf maar ik bel zo even

Daktarin ken ik niet Inge dus ga geen ja of nee zeggen hahahaha

Groetjes Michelle

Mirema, zou je de titel aan willen passen? Dan is voor iedereen het onderwerp vanuit de lijst met Actieve Onderwerpen wat duidelijker.

Poos geleden is het verzoek gedaan om duidelijkere titels aan te maken omdat dat het zoeken ook vergemakkelijkt. Dank vast!

Groetekes, Sje

Gedaan

Groetjes Michelle

Toppertje ben je!

Groetekes, Sje

Groetjes Michelle

Sofie heeft exceem achterop haar hoofdje . net boven de ligplek. Het is ook vuurrood. De huisarts denkt dat het exceem is, maar is niet zeker. Het begon als een ooievaarsbeet, zo rood. Toen werd het roder en roder, ging het kapot en blaren, dat ging ontsteken. nu is het veel rustiger en alleen nog vuurrood en licht blarig af en toe. niet meer altijd. en het voelt ruw aan.
Herkent iemand dit?? Hoe kun je dit het beste behandelen, geen zeep erop doen enzo… maar verder heb ik er geen ervaring mee. Volgens mij jeukt hetsoms bij haar, dan gaat ze erg met haar hoofd liggen schuren en huilen. de hydrofiele luier onder haar hoofd werd dan ehelmaal rood/bruin van het bloed. gelukkig is dat nu niet meer. Dan zat ik weer bij haar haar hoofdje vast te houden, zodat ze niet zo hard ging schuren.

Hoe krijg je trouwens zo’n dingetje (???) met de leeftijd van je kind onderin, vind ik zo leuk.

Groetjes Anne

Inge, ik zou geen Daktarin langs het oogje smeren. Zelf kun je wel voorzichtig insmeren maar als die kleine mop zelf in zijn oogje gaat wrijven, wrijft-ie het er mogelijk alsnog in. Ik zou even overleg plegen met de huisarts.

Groetekes, Sje

Bijvoorbeeld surfen naar lilypie.com en daar kun je een ticker maken. Wijst zich wel. En anders even vragen!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dylano heeft het ook op zijn achterhoofd maar die heeft het in principe over heel zijn lijf. Ik weet dus niet of het eczeem is bij jou kindje. Het klinkt wel bekend

Groetjes Michelle

mijn dochtertje heeft ook ecxeem. Ze heeft heel de winter weinig tot geen last gehad tot twee weken geleden. Het bruist er nu weer uit. Ben afgelopen maandag nog met haar naar de ha geweest. Ik smeer haar nu tweemaal daags in met Vaseline Lanette en 1 keer per dag met een hormoonzalf op de rode plekjes. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Marleen (trotse mama van Fréderique)

Ik ben al aan de tweede soort hormoonzalf bezig en een vette creme. De vette creme werkt heel goed zijn huid is niet droog meer. De hormoonzalf ben ik niet tevreden over. van de week lag heel zijn beentje open daardoor, maakt de huid dun, smeer op het moment alleen bepanthen en de vette zalf en zie nu even vooruitgang. Die bepanthen was tip van iemand hier, zie mijn andere topic over eczeem.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ha ha ha leuk die banners onder elkaar van die twee van jou Michelle. Wat een verschil zeg

Groetjes,

Michèle

Ja ze zei zelf zooooo ik sta er niet bij hahahahaha. Straks vragen ze nog of ik geen typefout heb gemaakt hahahahah

Groetjes Michelle

rico heeft ook een ooievaarsbeet, zou weggaan maar is niet weg gegaan

Bij Madelon zie je hem nog steeds heel licht die ooievaarsbeet en dies 18 hahahahaha.

Groetjes Michelle

ooh haha, tja de dokter hier is niet wijs