Eczeemvragen voor XXwendyXX

heey meis

sorry voor late bericht lees het nu pas
jah hij eet idd van alles zijn eczeem heeft volgens mij idd meer te maken met het soort weer buiten veel weinig kweilen snachts en verkoudheid als die verkouden is heeft ie er meer last van gelukkig heeft ie het bijna alleen maar in zijn gezichtje en als het erger word ook op zijn elleboogjes en knietjes heb hier hydrocortison smeer ik alleen als het echt open barst en zich uitbreid anders smeer ik of oridzazalf is zalf vanuit amersfoort werkt ook voor luieruitslag of de vaseline cetomacrogol en met badje gebruik ik natusan top to to en die doe ik er pas in als ik hem er al een poosje in heb olie smeren dat soort dingen werkt hier eigenlijk alleen maar averrechts en droogt hem meer uit handschoentjes tegen het krabben hebben we geprobeerd huilen huilen huilen handschoentjes uitgedaan en hij sliep meteen maar dat is per kindje ook verschillend nagels echt goed kort houden zeker voor het krabben hoop je hiermee goed geinformeerd te hebben

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Dank je wel

Handschoentjes gebruik ik indd ook niet, houdt zijn nageltjes goed kort. Dylano heeft het in principe over heel zijn lijf behalve zijn rug heel vreemd.
Inderdaad is hij nu verkouden en het ziet er allemaal weer veel erger uit. Zijn beentjes liggen op sommige plekken gewoon helemaal open nu zo zieligggg. Daar smeer ik nu dus geen hormoonzalf op omdat dat zijn huid nog dunner maakt. Daar gaat nu bepanthen op en dat werkt wel.

IK zie wel wat de dermatoloog volgende week weer zegt. Wordt tijd voor de zomer dan kan het uitdrogen.

Ook hier had de dokter gezegd dat de ooievaarsbeet weg zou gaan, ach wie weet gebeurt het nog ze is pas 18 hahahahahaha.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

op zich logisch dat het op de rug niet zit is de enige plek waar ze niet bij kunnen met krabben gaat het open en word het erger dus mij werd verteld juist als het open in hormoonzalf anders gewoon vaseline ik probeer nick ook altijd iets aan te laten houden zodat ie zo min mogenlijk kan krabben en maak regelmatig zijn handjes schoon als die last heeft tegen uitbreiding
jah ben wel benieuwt laat het even weten

groetjes wendy

Hij heeft ook druppelstegen de jeuk dus echt krabben doet hij niet veel meer alleen met zijn voeten over zijn benen wrijven. Ik laat het weten volgende week.

Groetjes Michelle

ja dat benen vrijven ken ik toen kwam ik er meteen achter dat zijn teennageltjes te lang waren had zichzelf open getrapt

groetjes wendy

Pffffffff had niet eens door dat hij daar inderdaad zijn beentjes mee kan openkrabben thnxxxxx die zijn inderdaad wel langer als van zijn handen. Hoe dom kun je zijn zeg. Beentjes lagen open en dan nog geen erg in.
Niet dat zijn teennagels een meter lang zijn natuurlijk hahahaha.

Groetjes Michelle

hahaha ja maar die voel je ook niet handjes als hij lief probeert te zijn en in je gezicht knij[pt hahaha voel je dat meteen controleer nu elke keer met pyama aan trekken

groetjes wendy

Jah heb me ook voorgenomen en lief aaien is het meestal niet nee hahahaha knijpen kan hij goed lolllll

Groetjes Michelle