Echt niet slapen

van de week postte ik al het topic dat damian slecht sliep maar het wordt alleen maar erger.
hij is nu elke nacht om 2 uur wakker en scheeuwt heel de buurt bij elkaar. hij wil zijn speen niet en ook geen fles. als ik hem uit bed haal wordt het scheeuwen alleen maar erger en ook als ik de kamer uit loop. ik zit nu dus elke nacht minstens 3 kwartier bij hem maar ik snap niet wat ie wilt. hij slaap de nachten al door sinds hij 2 weken was. hoe kan dit opeen en wat kan er zijn. ik ga straks ook even langs het cb om te kijken of hun iets weten want ik zit er nu echt doorheen. misschien dat jullie nog iets weten behalve dat het een sprong is?

Lilypie First Birthday tickers

ik heb je vorige topic niet gelezen, dus ik weet ook niet of deze vraag al is gesteld, maar zou het zijn oortjes kunnen zijn? Zou namelijk heel goed kunnen dat dit het euvel is, want dat is zeer pijnlijk , vooral 's nachts!!

liefs woezel

dat ga ik straks ook even navragen want mijn ha heb ik niet veel aan omdat je pas na een week terecht kan wat je ook hebt:s maar op het cb is pas om 1 uur inloopspreekuur dus moet nog zo lang wachten. overdag slaapt hij bijna niet maar dat is al een paar maanden hij is verder wel gewoon vrolijk en oogt ook niet moe maar wij wel

denk je dat hij ergens last van heeft? Anders zou een bezoekje aan een osteopaat misschien verheldering kunnen geven?
groetjes,
Wendy

terwijl ik dit typ slaat zijn bui helemaal om
hij is nu weer heel de boel bij elkaar aan krijzen en zit in zijn ogen te wrijven. heb hem nu op bed gelegt maar mijn hond wordt super nerveus zo hard scheeuwt ie. ik hoop dat hij toch nog even gaat slapen en dat het snel 1 uur is want ik ben kapot en mijn vriend ook. hij werkt gewoon 5 dagen per week en moet er elke dag om 5 uur uit. als je dan elke nacht van half 2 tot half 3 wakker bent trek je dat ook niet meer. als er wat met zijn oortjes is gaan ze er meestal ook naar grijpen toch of hoeft dat niet altijd want hij doet niet anders dan andere dagen hij is alleen nu super moe. overdag krijg ik hem alleen in slaap door hem op bed te leggen en ruim een uur te laten huilen of in de wandelwagen en lopen of rijden in de auto. maar zoals ik al zei overdag heeft hij sltijd ‘slecht’ geslapen. ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen nu

wat vreemd dat je pas na eenw eek bij de huisarts terecht kan!! Vooral met een kleine, is het belangrijk dat je dezelfde dag nog kan. Het bureau zal je namelijk ook naar de huisarts sturen, zij mogen namelijk dat soort dingen niet costateren. Ik zou geowon naar de huisarts bellen, en aangeven dat je het idee heb t dat je kleine vent oorontsteking hebt, en dat je wil dat hij er vandaag nog naar kijkt!!

Wat betreft dat hij oevrdag gewoon vrolijk is, dat herken ik. Bo had dit ook, waardoor wij eerst niet door hadden dat het met zijn oortjes te maken had. Het is dat hij er ook korts bij had, en wij na 3 dagen even een bezoekje brachten aan de huisarts. Toen bleek het zijn oortjes te zijn, maar overdag merkten we niks. Uiteindelijk heeft Bo buisjes gekregen, ivm de vele ooronstekingen, en nu heeft hij dus regelmatig een loopoor, maar gelukkig is dta minder pijnlijk, als hij geen buisjes had.

liefs woezel

ja zou bijna zeggen dat hij dan ergens last van heeft. tandjes misschien? of is dit al langer aan de gang? heb je hem wel eens laten huilen in de nacht? ik merk aan de mijne nu wel dat hij meer probeert! op een gegeven moment weten ze hoe het werkt en ja daar moet je als ouder niet in te zien trappen maar ik snap best dat je even schrikt van is er iets. kan ook zijn oortjes zijn grijpt hij er wel eens naar? ja verder zou ik het niet weten is er iets veranderd de laatste tijden? ben je bijv. pas begonnen met fruit of groentehap waardoor hij wat krampjes heeft of doe je plotseling rijstebloem in zijn fles of deed je dat al meestal doen ze vreemd als er iets veranderd is of ze hebben echt ergens last van ik zou het lekker goed laten uitzoeken…ik ben persoonlijk niet van de ha maar ga liever naar de ka voor zulke dingen…mis. kun je dat regelen?

succes ermee en let goed op bepaalde signalen je zult vast wel iets ontdekken…

serieus Mellanie laat hem nakijken door een osteopaat of manueel therapeut. Er is iets aan de hand als een kindje zo huilt. Er is iets aan de hand lijkt mij. Een kindje huilt niet zo omdat hij het zo leuk vindt. Onderneem actie en laat hem nakijken. Hoe gaat het met eten? Oren kan het niet zijn toch?
groetjes,
Wendy

zijn tandjes zijn het niet hij heeft er van de week namelijk 2 bij gekregen en heeft er nu dus 5 en kan me niet voorstellen dat er nu nog meer aankomen want hij is nog geen 7 maanden. we hebben ook niets veranderd ja 4 of 5 weken geleden zijn schema zodat hij om half 9 ipv half 11 naar bed gaat maar dat is al zo lang geleden dat ik niet geloof dat het daar nog aan kan liggen. ik zit nu trouwens wel met de ha aan de telefoon. weet geen ka bij mij in de buurt dus moet dat even gaan uitzoeken. weet wel dat op het cb ook een kinderarts zit dus even vragen of zei tijd heeft ik kan gewoon bij de ha om 14.20 langs. voor het eerst dat ik de dag zelf kan dus dat scheel al weer.

eten gaat behoorlijk goed. hij krijgt rond half 7 zijn eerste fles die bijna helmaal leeg gaat (10 tot max 20 cc over) fruit gaat er voor 3/4 in (altijd al zo geweest) pap moet ik leegschapen maar hoeveel ik ook maak moet ik altijd doen groente vind ie heerlijk en gaat helemaal leeg. koekje tussende middag gaat ook op en zijn laatste fles houd hij iets over maar niet veel. 's nachts wil hij ook niet eten (heb ik uit wanhoop geprobeer) want hij spuugt de fles gelijk uit dus honger heeft hij niet. maar om 1 uur ga in naar het cb en vraag ik ook naar de ka en om 14.20 kan ik bij de ha terrecht

fijn dat je vandaag nog bij je huisarts terecht kan!!
Je kindje hoeft niet altijd aan zijn oren te zitten wanneer hij of zij er last van heeft. Deed bo ook niet, vandaar dathet bij hem echt moeilijk was om er achter te komen wat er nou aan de hand was.
JE kunt eventueel als dit het niet is idd anar een ostheopaat gaan, misschien dat hij kan helpen. Mijn gok is echter oortjes!

liefs woezel

Ok dat is al iets dat je bij de HA terecht kan. Ben benieuwd, meestal kunnen ze je niet super helpen is mijn ervaring. Maar het is een eerste stap. Misschien een verwijzing vragen naar KA (zitten meestal in het ziekenhuis) of osteopaat?
Succes! Laat je weten wat de HA heeft gezegd?
groetjes,
Wendy

ja ik ga het zeker laten weten. ben in ieder geval blij dat jullie met allemaal ideeen komen wat het kan zijn want wij weten het niet (meer) tis ook de eerste he en hij kwam al onverwacht dus helemaal nog nergens verstand van maar tot nu toe loopt het lekker hoor. en we genieten echt van hem maar het is wel onwijs moeilijk hoor hahaha

Hier ook de eerste hoor en je wilt ze zooo graag gelukkig maken en zorgen dat ze het goed hebben. Ik zou zelf gaan janken als mijn kleintje zo overstuur aan het krijsen was en het zoooo lang vol zou houden. Ik leef met je mee hoor en duim dat je er snel achter bent wat er aan de hand is!
dikke knuffel,
Wendy

Wat raar dat een huisarts pas na een week tijd zou hebben! Dan zou ik echt gewoon naar de eerste hulp gaan met mijn kind, kom op zeg, een week wachten met zo’n onverklaarbaar verdriet ( en pijn??). Neeltje heeft al twee keer een loopoor gehad en ik kon binnen een paar uur terecht toen ik de huisarts belde, ze zetten zo’n kleintje er hier gewoon tussen, druk of niet. En terecht vind ik! Ik hoop dat je gauw meer weet… sterkte met de kleine man!

de tranen staan ook in mijn ogen hoor.dit ventje is alles voor me en ik kan er echt niet tegen dat hij zon verdriet heeft. hij is nu gelukkig weer even rustig. heeft zijn pap bijna helemaal op en zit nu in de maxi naar de vissen te kijken. zo’n aquarium werkt dus echt rustgevend. hij is super moe en zit ook steeds in zijn ogen te wrijven maar op bed leggen accepteert ie echt niet dus dan maar in de maxi. we gaan zo naar het cb lopen en dan door naar de ha. hoop echt dat ze wat vinden want dit vind ik gewoon zielig. hij heeft bijna nooit gehuild. 1x eerder hadden we dit en toen had hij buikgriep(zonder koorts) dus naar mijn idee moet er ook echt iets zijn. nu maar hopen dat het niks ernstigs is. ik hou jullie op de hoogte.

Gelukkig kon je wel gelijk nog terecht bij je HA ik zou zelf trouwens een andere zoeken als ik pas na een week terecht zou kunnen. Ik ben benieuwd wat er uit komt. Want inderdaad als je kleintje nooit huilt en nu zo ineens wel heel erg hard dan kan het haast niet anders dan dat hij ergens last van heeft.

ook bij mijn oude ha mocht ik pas na een week komen of bij zo een vervangend ha waar 100 man zat te wachten en ik dus 2 en half uur met een huilend kind op me schoot zat! ik heb maar laten weten dat ik daar niet voor gediend ben. ik betaal niet zoveel geld voor zo een lakse service hoor. gelijk veranderd van ha en deze hoef ik maar te vertellen dat het om de kleine gaat ook al is er niets ik mag langskomen om er zeker van te zijn dat er niets aan de hand is.

ook de ka in het ziekenhuis mag ik nu vaker terecht of ze belt mij persoonlijk op nadat ik de klachtencommissie heb laten weten dat ook zij er een potje van maakte

succes bij de ha en de cb laat idd even weten hoe het is gegaan!

heey,

leef met je mee en hoop dat het allemaal meevalt.
Als zo’n kleintje idd zo erg huilt dan is dat meestal niet voor niets. Hier bij huisarts wordt ik er ook zo tussen gepropt als ik zeg dat ik een kleintje heb wat zich niet goed voelt. Zou daarom ook zeker een andere huisarts zoeken als je zo lang moet wachten op een afspraak!

Succes,

Léony

Léony

nou een update. we zijn langs geweest en damian is bij de ha helemaal nagekeken en heeft niets!!! bij het cb ook nagekeken was toevallig ook een ka dus die is erbij geroepen en ook die kon niets vinden. mijn kleine man is altijd al een driftkikker geweest en hun hebben het vermoeden dat dit gewoon aandacht vragen is en aangezien wij niet weten wat er is liepen we dus stees. vannacht gaan we er niet heen en kijken wat dat opleverd. maar we weten gelukkig weer dat hij helemaal gezond is