Echt niet slapen

Ok klinkt goed alleen wil ik één ding zeggen. De arts van het CB is géén arts! Dat is mij zelf toen verteld op ons CB. Dus als je het zeker wil weten laat je je door verwijzen naar een echte KA of een osteopaat.
Ik dacht dat je het laten huilen al had geprobeerd? Uren achter elkaar houdt hij het vol toch zei je?

Succes in ieder geval!
groetjes,
Wendy

ja ook niet om je bang te maken maar dat zijn geen echte artsen ze verwijzen mij altijd door naar de ka. bij mij hebben ze ook erg lang volgehouden hoor uiteindelijk bleek dat hij een zware vorm van reflux had waardoor hij niet wilde liggen. en elke keer gillend wakker werd. en ook kme allergie ontdekt eindelijk na 5 maanden, dat was weer een ander boosdoener. heel veel krampjes! en eczeem en kme allergie maakt reflux alleen maar erger. ben toen ook naar de osteopaat en naar de homeopaat geweest, weet niet of de jouwe een voorkeurshouding heeft of dat hij zijn nekje eenkant niet zo goed op kan draaien? daar kunnen ze nogal last van hebben. nou ik zou zeggen probeer dan vannacht zeker geen aandacht te schenken maar als je merkt dat hij na een anderhalf uur nog steeds ligt te huilen dan gewoon in je armen nemen hoor…en verder laten onderzoeken. de mijne heeft een keer anderhalf uur gehuild in de nacht daarna heeft ie zich nooit meer gemeld in de nacht dus was echt om aandacht. maar goed elk kind is anders je moet wel alle medische uitsluiten voordat je die arme ziel aan zijn lot overlaat succes ermee meid ik wens je een hoop sterkte vannacht en laat weten hoe het is gegaan!

Lilypie First Birthday tickers

we hebben het inderdaad vorige week geprobeert maar van de week waren er weer 2 tandjes tegelijk door door mss dat hij daar toen wel last van had. toen was het ook niet precies om 2 uur maar waarschijnlijk dat ie van daar uit heeft gedacht als ik ga huilen komen ze wel. we zitten nu trouwens bij mijn ouders en je gelooft het of niet maar hij slaapt.
hier heeft hij nog nooit geslapen dus mss was het ook wel dat hij de stress van mama voelde. we gaan het vannacht afwachte. als hij weer komt geef ik hem zijn speen 1x en daarna houd het op (tot op zekere hoogte dan) ik ben erg benieuwd en hou jullie op de hoogte

Kan goed dat jou stress er mee te maken heeft gehad. En dat die nu van je afgevallen is omdat ze niets gevonden hebben. Ik hoop dat het vannacht weer goed gaat. Mijn duimen draaien voor jullie.

hij ligt nu in ieder geval heeeeeeeeeeerlijk te slapen. komt waarschijnlijk ook wel omdat hij ruim een half uur met oma in bad gezeten heeft maar dat maakt even niet uit. we hebben er nu wel voor gekozen om hem straks de rest van zijn melk nog te geven (hij was zo moe heeft maar de helft op) en dan is het afwachten. ik kan het helaas morgen pas laat laten weten wnat moet eerst werken maar ik laat het zekers weten

Hoi Mellanie,

Wij hebben dit ook 2 maanden gehad. Krijzen en niet willen slapen. Nu we weten dat er niets is hebben we hem geen aandacht gegeven. We staan er nu zelf ook heel anders tegen over. Hij voelt dat en slaapt nu al 5 nachten weer door. Als hij snachts wakker wordt kijken we of hij een schone luier heeft zo ja geven we hem zijn speel een kus en gaan weer weg. Dan slaapt meneer weer heerlijk door.

Ik hoop dat je de nachten goed door komt, leef met jullie mee

Lilypie Premature Baby tickers
Melanie Hengeveld

we hebben hem gister om half 11 nog de rest van zijn fles gegeven. hij heeft de nacht door geslapen tot kwart over 5!!! voor ons al weer heel wat dus. het is nog steeds vroeg maar we hebben wel gewoon aan 1 stuk geslapen (ik moest er toch om 5 uit voor mijn werk).
ik weet nu niet of hij wakker werdt omdat hij wakker was of omdat hij mama hoorde. het kan ook nog zijn dat hij wakker werd omdat hij WEER overdwars lag mijn zijn hoofd tegen de spijlen haha maar dat geeft niet ik heb hem zijn flesje gegeven en om half 9 werdt hij pas weer wakker zij papa