Dylano vanavond naar de ha post

Pf me arme moppie is ziek en we weten niet wat hij mankeert Vanmiddag om 12 uur had hij 39,9 en dat vind ik al hoog voor de middag. Na een zetpil en half uurtje slaap 38,3.

Nu net getemperatuurt heeft hij 40,6 Dat vind ik toch wel erg hoog. Dus net gebeld en we kunnen tussen 7 en half 8 komen.
Vraag me af of ze wel rekening houden, dat die kinderen op tijd naar bed gaan normaal
Maar goed ben al blij dat we kunnen komen want af en toe zie je hem ineenkrimpen van de pijn. Arm mopke.
Moest het ff kwijt.

Liefs Michelle

och wat zielig!!
jeetje, enne ik denk dat je een moest zijn nadat je zei dat hij 40,6 had?
pff dat is echt belachelijk hoog!
Rico had toen hij de 6e ziekte kreeg 41,2,
ik hoop dus niet dat dat hem gaat worden bij Dylano! dan is het waarschijnlijk om het kwartier brullen als hij slaapt… heel veel sterkte lieverd! en voor Dylano natuurlijk nog het meeste! en heel veel beterschap!

Die moest indd een zijn Inge

Thnx als ik wat weet laat ik het horen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

dat dacht ik al wel lijkt me niet iets om vrolijk van te worden.
echt sneu! ik krijg vanavond bezoek maar probeer tussendoor nog even te kijken!
sterkte he meis nogmaals! ik denk aan jullie…

en en en??? wat mankerd Dylano?
Sneu hè als ze zo`n hoge koorst hebben, en ineen krimpen…

Liefs, Melanie

Een keelontsteking Waarschijnlijk gekregen door grote zus die het anderhalve week geleden had.
Wel een kuur(recept) meegekregen maar hij zegt met kuur duurt het 5 dagen en zonder kuur 7 dagen. Dus je kunt kijken wat je doet want onder de 2 jaar geven ze hem liever niet omdat zo je weerstand opgebouwd word.

Nou lekker dillema heb ik nu, wat ga ik doen. Ik denk als hij morgen nog zulke hoge koorts heeft mijn eigen ha even bel voor overleg.
Hij slaapt nu helemaal totall loss, mama zelf trouwens ook ben doodmoe.
Dus op tijd naar bed want wie weet wat voor nachtje het word

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

och goshie! wat sneu!

hmm wel vreemd van die kuur zeg!
ik zou idd ook even overleggen…maar in ieder geval wel pcm blijven geven want pijn is niet tof, zeker keelpijn niet arm schaapje! slaapt hij wel goed door de pijn heen?
Ik heb nu bezoek wilde nog meer typen maar helaas Ik kijk morgen je reactie wel wat jullie eigen ha zei.

He, wat een schrik! Fijn dat je weet wat het is in ieder geval.

Hopen dat de medicijnen aanslaan en de kleine man een goed nacht slaap krijgt!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ach jeetje meid wat zielig voor Dylano. Een keelontsteking, bah. Is bij volwassenen al niet leuk, moet je nagaan als je nog zo klein bent.
Ja lastige keuze, ik denk dat je er goed aan doet om morgen even af te wachten.
Je wil natuurlijk het liefst dat hij er zsm vanaf is.
Heeft hij wel een beetje kunnen eten en drinken?
Heel veel sterkte. Ik hoop dat Dylano vanacht een beetje kan slapen.

Arm schaapje! Keelontsteking is echt niet tof. Het dochtertje van een collega had het ook, het hangt in de lucht blijkbaar? Beterschap lieve Dylano!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oeh, zielig. Pijnlijk! Sterkte en hopelijk is 'ie snel weer opgeknapt. Knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Sorry, zit niet goed te lezen, beetje moe…

Maar in elk geval, ik hoop dat de kleine man snel weer is opgeknapt!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Alle beterschap voor de kleine man.

Groetekes, Sje

Thnx allemaal. Hij heeft een half uurtje geslapen en toen weer wakker. Even bij papa en mij gehangen en toen bij Madelon, die had hem mee naar der kamer genomen en daar is hij nu op bed in slaap gevallen. Ach goss

Eten heel de dag goed gegaan tot het avondeten maar hij drinkt wel goed en dat is het voornaamste.

Ik duik nu ook zo mijn bed in want ben bang dat hij vannacht nog wel een paar keer komt en ik begin me keel ook te voelen :open_mouth:
Maar als ik dat morgen nog voel bel ik gelijk de ha, weet dan wat het is

Liefs Michelle

Hoop dat het aan jou voorbij gaat meid!

Ach arm ventje…

Tja wat zijn de nadelen van een kuur dan? Heeft madelon ook kuur gehad?

Beterschap…

[img]http://m3.lilypie.com/Yvfjp2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” />

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach god de kleine man, dat doet zeer zeg bah. Hopelijk knap hij snel op en heb je de medicijnen niet n odig voor hem.
Heel veel beterschap, en hoop voor je dat je het ook niet krijgt.

Gr Patries

Ja Madelon heeft wel kuur gehad en ik voor Dylano ook wel een recept maar ze doen dat schijbaar liever niet bij die kleintjes ivm met het afweersysteem.

Liefs Michelle

Ok… ach arm schaapje… knuffel hem maar extra van ons! En net wat je zegt drinken is belangrijker dan eten etc.

[img]http://m3.lilypie.com/Yvfjp2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” />

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach die arme kleine man! Niets aan als je kindje ziek is, hoop dat ie heel snel opknapt! Wel een dilemma idd met die kuur, het maakt ook niet zoveel verschil als je afgaat op wat de arts van de huisartsenpost zegt (5 of 7 dagen), ben je nog naar jullie eigen huisarts gegaan, en wat zei die ervan?

Beterschap voor Dylano, en jullie sterkte want niets vermoeiender dan de zorgen voor een ziek kindje!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers