Dylano vanavond naar de ha post

Wat zielig! Minke had ook een keelontsteking vorige week ( ik dacht dat het kiezen waren maar uiteindelijk ook twee keer bij de ha gezeten…). Ze heeft ook geen antibiotica gehad omdat dat volgens de huisarts niet veel zou doen. Die zei lekker pcm geven zodat ze zo min mogelijk last heeft en verder uitzieken… Duurde hier echt een week! De koorts was overigens wel na een dag of 3 over, maar ze eet pas weer sinds een dag of 3 normaal. Misschien ook een tip voor jou als Dylano niet wil eten; Minke wilde niets eten, behalve waterijsjes! Dat verzacht en verkoelt ook de zere keel een beetje. Ik had van die perenijsjes. Die at ze wel 2 of 3 per dag ( normaal nooit natuurlijk hoor )
Sterkte met je ventje!

Wat vervelend voor Dylano dat hij een keelontsteking heeft.

Heel veel beterschap voor hem en geef hem maar een dikke knuffel!

Hoe is het vannacht gegaan?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Nadat hij gisteravond op Madelon der bed in slaap gevallen was hebben we hem na een uurtje toen hij echt goed in slaap was overgelegd in zijn eigen bed. Hij heeft goed geslapen heb hem af en toe wel horen hoesten en brabbelen maar niet zo dat ik er naar toe hoefde. Uiteindelijk werd hij om 10 over half 9 wakker. Mama heeft heel wat slechter geslapen Je ligt er toch op te luisteren

Zijn temeratuur was vanochtend 37,6 dus netjes vergeleken bij gister. Nadien nog niet getemperatuurd. Hij blijft wle echt in je buurt en hangt constant aan je benen. Zijn pap heeft hij helemaal op en drinken doet hij ook goed. Fruit wil hij niet niet zo en niet gepureerd.

De ha belt tussen de middag, maar zolas het er nu naar uitziet ga ik hem de kuur niet geven denk ik.

Waterijsjes lust Dylano helaas niet want dat was ook het eerste waar ik aan dacht.

Mijn eigen keel word ook steeds erger dus we steken elkaar hier allemaal aan geloof ik

Liefs Michelle

@Michelle: ooh beter dus!
enne over die waterijsjes, rico wil die ook niet, ik geef hem wel is zo’n bekertjes ijs snapje?
waar van die kleine lepetjes bijzitten. dat is gewoon vanille ijs en in uiterste gevallen mag hij die hebben. b.v. als het gloeiendheet is, zn neusamandelen gestolen worden, of keelontsteking zou hebben.
dus ik denk dat dylano die ook wel erg lekker vind aangezien ze behoorlijk 2 handen op 1 buik zijn

Klinkt alsof het naar omstandigheden dus wel redelijk goed met Dylano gaat? Wat naar dat jij nu ook klachten krijgt, potverdorie. Hopelijk zet het niet door!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Mriek ja het gaat redelijk goed gelukkig. Net had hij 37,9 heeft hij ook wel vaker als hij moe is. Heeft netjes 2 boterhammen (zonder korst op) Wel zijn favoriete beleg pasta hahaha, maar dat mag als je ziek bent.

De ha heeft al gebeld, maar had voor mezelf al besloten als hij zo blijft dat ik geen kuur ga geven en daar was ze het mee eens. Ze denkt dat ij gister zijn piek heeft gehad. Denk achteraf ook dat hij al wel enige dagen last had maar zonder koorts. Maarja omdat hij nog niks zegt ook geen auw weet ik dat natuurlijk niet.

@Inge
Ook die ijsjes lust hij niet. Madelon had weer andere bij (schuldgevoel hahaha) kijken of hij die lust.

Mijn eigen keelpijn voel ik met het uur erger worden dus ga dadelijk ook maar aan de ijsklontjes en de paracetamil

Liefs Michelle

Wat fijn dat het iets beter gaat met Dylano. Wel balen dat jij nu weer aan de beurt bent. Want als ik het me goed herinner heb je een paar maanden geleden al een flinke keelontsteking gehad.

Beterschap voor beide!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Indd Sandra ben er dus ook niet blij mee, maar ja als het is dan is het en hou je het toch niet tegen.

Ik dacht eigenlijk als je amandelen eruit waren dat je geen keelontsteking meer kon krijgen maar dus wel want Madelon had het ook en haar amandelen zijn eruit.

Liefs Michelle

Ben blij om te lezen dat het met Dylano redelijk goed gaat. Maar bij jou zet het dus helaas door!!! Balen!! Hoop dat het snel beter wordt meid, want keelonsteking is zo vervelend!

Wat helpt om je keel te ontsmetten ( voor jou dan he niet voor Dylano ) is gorgelen met gekookt water met zout. Beterschap voor jullie!!

@Linette

Was ik al mee bezig, Maar dat is en blijft smerig Maar alles voor het goede doel

Dylano gaat echt de goede kant op denk ik vanmiddag temp 37,1 dus keurig. Tussendoortjes wil hij niet maar zijn 3 maaltijden heeft hij alle drie op en drinken doet hij nog steeds goed. Voor het na bed gaan had hij 38 dus ook niet schokkend gelukkig, wel zetpil voor de nacht gegeven.

Liefs Michelle

Nu vooral een knuffel voor jou Michelle. Balen dat je ziek wordt!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Thnx Mriek

Liefs Michelle

Hoe vond hij madelon dr ijsjes?? wilde hij die wel??
misschien vind hij het koude niet zo prettig?
Heeft hij verder goed geslapen?
Hoe is het nu… (kruisverhoor haha)
en met jou?? (ga ik weer met mn vraagtekens)
ik hoop dat het niet slechter met je gaat meis dikke kus en knuffel voor jou van ons! en voor Dylano natuurlijk!

Waren spongebob ijsjes Inge en na een paar likjes had hij het al wel weer gezien ik ben zelf ook totaal geen ijseter.

Verder gaat het goed met hem, heb hem vanavond ook niet meer getempt hij voelt goed aan. Vandaag helmaal geen zetpil dus. Hij kijkt nog wat waterig uit zijn oogjes dat heeft nog ff tijd nodig.

Zelf de hele dag kotsmisselijk en kramp in me darmen op bed gelegen. Gelukkig waren René en Madelon thuis.
Keelpijn is gelukkig weg.

Liefs Michelle

och arme schat! wat naar!
idd lekker in je bed blijven liggen, heb je ook koorts dan??
vervelend die rot griepjes… ik heb het al eerder gezegt maar ik vind echt dat de griep de laatste paar jaar flink agressief is geworden. vind jij niet?
ik heb het gewoon in 3 mnd tijd 2keer gehad rijco ook en Rico ook.
en dan ook echt heel heftig! hoge koorts en al…
terwijl wij normaal eigenlijk nooit ziek zijn.
Rico wel dan maargoed dat is een uitzondering
Wat fijn dat het met Dylano beter gaat. ik ben echt blij voor je want zelf ziek zijn en een ziek kind erbij is echt gewoon niet tof…
Idd die wateroogjes is normaal. hij zal misschien ook nog wel wat vermoeider zijn door het ziek zijn, wellicht dat het daardoor komt.
sterkte alsnog vrouwke en rust goed uit!

Gelukkig dat het met Dylano inmiddels weer beter gaat,
nu jijzelf nog… Beterschap!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

{{Michelle}}

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat het bij mij geweest is geen idee maaar het is weer bijna over gelukkig Nee geen koorts Inge.

Dylano lijkt weer helemaal het mannetje. Vanochtend ook weer gewoon zijn fruit gegeten.
Alleen heeft hij nog wel zure luiers en vuurrode billen Kan niet meer van zijn kiezen zijn want die zijn er allemaal.

Liefs Michelle

hmm mischien toch het virusje te pakken wat jij had michelle?
gerum!
maar rico heeft ook al zijn kiezen en die heeft ook nog zo nu en dan zure luiers.
ik denk dat dat pas stopt als alles helemaal volgroeit is(kiezen/tanden)
wat fijn dat jij je weer beter voelt!