Zo na 5 maanden mochten wij ons vandaag ook weer is op het cb laten zien
Ik heb een lang mager ventje
Hij weegt nu 9300 gram en is 77 cm lang, geen wonder dat al zijn kleren 68 niet meer passen en mt 74 dus bijna wordt overgeslagen
Lengte en gewicht komen niet echt overeen maar ze dagen daar ook wel dat het een mannetje is dat veel verbruikt
Met de prikken gaf hij geen kik en de verpleegster kreeg zelfs nog een big smile van hem, die wist niet wat ze zag hahahaha. Ze zei ook als ze niet huilen kijken ze meestal wel erg boos, maar hij lacht gewoon naar me. Dat ik een charmeur heb wist ik al wel met zijn donkere kijkers en gulle lach
Ook het propje pakte hij braaf met ieder handje.
Wat de vitamine D betrefd hier is het ook 10 druppels als ze geen opvolgmelk meer krijgen en dat krijgt hij dus niet meer.
De hoeveelheid zuivel is tussen de 300 en 500 cc en heeft hij een keer 550 ka nhet ook geen kwaad.
Ze hebben dit aangepast ivm de vetten (kan bij dylano geen kwaad ) en omda nederland een melkland is en hier in verhouding veel darmkanker voorkomt, Niet daadwerkelijk bewezen dat het van melk komt.
Maar er zijn kindjes op deze leeftijd die nog een liter melk krijgen en das echt te veel.
Liefs Michelle