Dylano cb gweest (eindelijk)

Vervelend Michelle dat Dylano nu koorts heeft. Sterkte voor de kleine man en ik hoop dat hij lekker slaapt vannacht, zodat het morgen beter gaat.

Tim moet nu moet 18 maanden weer naar het CB, dan met 2 jaar, 3 jaar en 3, 9 jaar. Dus 1 keer meer dan Dylano, maar die was nu al een tijd niet geweest. Maar zoals ik al eerder zei blijft het raar dat hier geen landelijke normen voor zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wij wonen ook in Rotterdam, maar wij zijn de afgelopen tijd wel wat vaker geweest. Omdat wij niet gelijk lopen met de 'normale’prikken, en omdat hij wat laat was met eten enzo.
Nu mag hij ook 4 maanden wegblijven. Dus hij hoeft pas weer in december.
Liefs, Anne

Indd raar dat er geen landelijke normen voor zijn.

Dylano heeft vannacht goed geslapen maar daarnet weer wel 38.6 geen zetpil gegeven want denk dat er een hoop slaap bijzat dus ff afwachten.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Vervelend Michelle dat hij nog steeds koorts heeft.

Wil hij wel eten/drinken?

Groetjes,
Sandra

Tot nu toe vliegt alles er nog in gelukkig

Liefs Michelle

Gelukkig maar dat hij verder wel gewoon goed eet.

Hoop voor jullie dat de koorts snel weg is.

Groetjes,
Sandra

Hoe is het met Dylano?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gister heeft hij de hele dag nog koorts gehad, maar wel alles opgegeten en gedronken.
Maar vandaag tot nu toe koorstvrij en is ook niet meer zo mieperig

Liefs Michelle

Fijn dat hij nu geen koorts meer heeft.

Hopen dat dit zo blijft.

Groetjes,
Sandra

Joepie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vanavond weer 38.1 Maar vraag me af of hij dat normaal ook niet heeft van de slaap, plus er wringen kiezen, alleen vanmiddag had hij 37.9 en toen was hij nog niet zo lang uit bed dus maar ff afwachten. Hij eet en drinkt nog steeds goed.

Dus toch nog maar eens een keer als ik zeker weet dat er verder echt niets aan de hand is 's avonds even temperaturen zodat ik ongeveer weet wat normaal is bij hem

Liefs Michelle

Die kleintjes kunnen ook best snel wat verhoging hebben he. Zolang ze verder goed eten en drinken en lekker spelen volgens mij niets aan de hand. Dani had gister ook ineens 38,9 graden. Maar eten en drinken gingen goed. Vroeg wel wat meer aandacht (wat hij overigens ook kreeg, had hij dus goed voor elkaar, haha). Vandaag weer koortsvrij

@Saro dat weet ik Het is nu alleen ff de vraag of het nog van zijn prikken is of niet. baal daar een beetje van dat ik dat niet zeker weet

Liefs Michelle