Duidelijke titels


#21

inslapen wil ze laten uit slapen!!! hhiihhihi grapje!

Tries welk woord gebruiken we dan?

Tries


#22

Ben het met je eens Sje
En ja Tries ik wil ook dat ze uitslapen vanmorgen was het 4.45
Over een paar dagen mag ik make-up gaan gebruiken om de wallen weg te werken

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#23

Uitslapen mag wel Tries, dat heeft verder geen negatieve betekenissen! Sterker nog, uitslapen is heerlijk! Inslapen lijkt me zo heerlijk niet. In slaap vallen wel!

Groetekes, Sje


#24

Helemaal mee eens! Inslapen klinkt naar, net zo als “het voeren” van een baby/kindje. Ik voer mijn honden en mijn dochtertje geef ik eten O ja en duidelijker titels is idd handiger

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#25

Een kind voeren klopt inderdaad ook niet. Een kind voeden weer wel.

Groetekes, Sje


#26

oja en dan mag het woord kunstvoeding voor fles voeding ook af geschaft worden wat mij betreft… ik geef mijn kind de borst of flesvoeding prima maar KUNST VOEDING BAH… dat hoeft voor mij ook niet


#27

dat doet me denken aan die poppen flesjes met die melk en houd je op zijn kop is het ineens weg

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#28

Oh, brrrrrrrrr, kunstvoeding is er inderdaad ook zoeentje! Bjek!

Groetekes, Sje


#29

Quinty kan anders flink knoeien met haar fles en dan ziet haar slabber er erg kunstig uit Kan zo voor een schilderij doorgaan Nee, kunstvoeding is ook een stom woord!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#30

ik haal deze nog maar eens omhoog!!


#31

gezellig hoor

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#32

Volgens mij heeft dit topic ongeveer de enige duidelijke titel op de site!

Groetekes, Sje


#33

Denk het ook Sje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#34

een titel blijft soms lastig want als je HELP in toets weet je wel zeker dat iedereen het leest

Zelf vind ik dat de er halverwege de topic vaak een hele andere wending in komt waarvan ik dan denk Hallo daar heeft de auteur van deze topic niks aan! Maar ach het blijft wel gezellig zo…


#35

Ha ha ha daarom hebben Mriek en ik hyves… voor de echte off topic onderwerpen

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#36

Bij mij zorgen topics met Help in de titel juist voor irritaties. Kleine moeite om niet zo’n er-is-brand-kreet te maken. Met duidelijke titels heb je juist veel meer kans dat het gelezen wordt. Want als ik die topics niet lees, mist die persoon mogelijk wel een gouden tip die ik had.

Zodra er alleen maar Help staat, denk ik meer “Oh jee, het is schoolvakantie en de volgende zogenaamde tienerzwangerschap meldt zicht!”.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Jan 2009 15:31:25


#37

oei dat willen we niet… want als er één moeder veel ervaring en gouden tips heeft dan is het Sje wel… dus … dat wordt een cursus hoe maak ik de juiste titel


#38

Ha ha ha naast de Morganmethode weer een reden voor een boek

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />


#39

Ik zal een handboek online gaan zetten met de titel “Hoe formuleer ik de juiste titel”.

Groetekes, Sje


#40

Gratis te downloaden??

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />