Duidelijke titels


#1

Ik weet niet of dit zozeer een idee is maar het is meer een verzoek eigenlijk.

Is het mogelijk om duidelijkere titels aan te maken? Heel veel topics hebben als titel “Even een vraagje”, “Een vraagje”, “Help!”, “Hebben jullie dit ook?”, “Wie weet dit?”.

Als je ooit een topic terugzoekt waar een belangrijke gouden tip in stond, is het zoeken naar een speld in een hooiberg als al die titels eigenlijk helemaal niks zeggen over de inhoud van het bericht.

Titels als “Buikkrampjes”, “Reflux”, “Luieruitslag”, etc. zeggen veel meer en dan is veel makkelijker terug te zoeken als je ooit bepaalde info nodig hebt. Ook de zoekfunctie op de site haalt dan natuurlijk meer informatie op. (Tenminste ik neem aan dat die zoekt op trefwoorden in de titel en niet in de volledige teksten).

Wat vinden jullie van dit idee?

Groetekes, Sje


#2

Slim van je!!!
Dus voortaan een beetje duidelijkheid…

Liefs Wendy


#3

Wat mij betreft inderdaad wat meer duidelijkheid. Zeker omdat dit een site is waar je ervaringen uitwisselt en waar je andere ouders probeert te helpen met tips en adviezen is vindbaarheid van informatie heel belangrijk.

Goed, Wendy heb ik mee, wie volgt?

Groetekes, Sje


#4

Helemaal mee eens. Heb mij laatst ook rot gezocht.Is ook handig om te voorkomen dat dezelfde topics voorkomen.
gr
Sabine


#5

Nou ja, voorkomen dat er steeds dezelfde topics aangemaakt worden is al te laat want als je krampjes of spugen intikt dan krijg je al een hele waslijst van precies dezelfde topics, maar als alleen al de titels duidelijk zijn, raken er in elk geval geen topics meer kwijt in heel die berg andere topics.

Groetekes, Sje


#6

oke ik volg ook!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd


#7

Ja wel duidelijk hoor! Goed plan!
Groetjes, Mariëlle en Joël



#8

goed plan!!
groet janneke


#9

ik doe mee!

gr. demelsa


#10

Ik haal deze weer even terug. Ik vind het persoonlijk erg onhandig dat er de laatste tijd weer zoveel onduidelijke titels aangemaakt worden. Het zoekt niet makkelijk terug als je naar een bepaald onderwerp op zoek bent.

Dus zie het eerste bericht in dit topic zodat we de site met z’n allen wat overzichtelijker, duidelijker en gebruiksvriendelijker kunnen maken.

Groetekes, Sje


#11

Top Sje!
Inderdaad de titels zijn er onduidelijk en je kunt ze nooit terug vinden!

Dus ik sta volledig achter je!

groetjes GYtha


#12

Sje ik st\ helemaal achterje


#13

Kijk, we gaan al een lekker rijtje vormen! Goed bezig!

Groetekes, Sje


#14

goh zoek je aandelen in de site Sje? (let wel de marktaandelen doen het niet zo goed momenteel)

hoe oud is dit topic en het blijft actueel he…

Kijk als je hier net komt en het wiel nog uit moet vinden is het best rottig als we gelijk erboven opspringen maar anders was het helemaal niet meer leuk want dan krijgt niemand meer een reactie.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#15

Nee hoor ik hoef geen aandelen! Haha! Maar omdat ik dit verzoekje destijds zelf gestart heb, vond ik het wel legaal om het nog eens terug te halen. Anders had ik me niet als regelneef gedragen nu. Haha!

Het valt me gewoon op dat er de laatste tijd weer erg veel topics met nietszeggende titels gestart worden en da’s gewoon vervelend want je weet op een gegeven moment niet meer welk topic nou waarover gaat en eigenlijk zou je ze niet allemaal moeten hoeven openen om daarachter te komen.

Kleine moeite om duidelijke titels aan te maken. Zeker als iemand graag reacties wil krijgen op een vraag. En met “Wat te doen bij krampjes?” krijg je nou eenmaal meer reacties dan met “Wat moet ik doen?”. Zo simpel ligt het!

Weet je wat, doe mij toch maar wat aandelen! Hahaha!

Groetekes, Sje


#16

oke hierbij 0.1% aandelen in de site…

trouwens iemand al opgevallen dat een aantal topics ineens andere titels hebben…


#17

Hahah ben het met je eens Sje
Vind het ook erg vervellend om al die topics te openen om te zien wat er gevraagt of vertelt word
Dus toppie Sje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#18

Ga ik ook maar weer achteraan sluiten

Liefs Wendy

Lilypie 3rd Birthday Ticker


#19

Dank voor de aandelen Kim!
Ik zal eens gaan kijken naar de nieuwe titels waar je het over hebt.

Groetekes, Sje


#20

Goed dit dus allemaal geregeld, laten we dan nu met z’n allen iets anders gaan afschaffen: het woord “inslapen” als we het hebben over het in slaap vallen van een kindje.

Inslapen is als je je hond laat inslapen bij de dierenarts omdat-ie ziek is. En Inslapen is als je zo ongeneeslijk pijnlijk ziek bent dat je voor euthanasie kiest.

Ben ik de enige die een aversie heeft tegen het woord inslapen in de betekenis van gewoon lekker knus in slaap vallen?

Groetekes, Sje