Hallo meiden,
Ehhm tja ik sta in dubio, ik zou heel graag jullie mening even weten.
Mijn partner en ik proberen langzaam aan weer zwanger te worden ( de 1e serieuze poging in december is helaas mislukt) maar…
ik wil erg graag zwanger worden en ik wil ook niet dat er te veel tijd tussen Joaquin en kindje’2’ komt te zitten (als ik het voor het zeggen zou hebben niet meer dan 3,5 jaar).
Ik heb deze week mijn ‘vruchtbare’ periode. Mooi! Zou je zeggen hoppa weer proberen. Maar stel nou dat ik deze keer aantel… dan heb ik in precies dezelfde periode zwangerschap nr 2 en dan beval ik óók weer in oktober van nr 2… dat is toch niet leuk?! Of ben ik nu muggen aan het ziften?
Als ik nog langer zou wachten (wat ik bijna niet kan en eigenlijk ook niet wil !!) en ik zou in februari aantellen, beval ik in november nou… dat is natuurlijk het verschil van zwangerschapsperiode ook niet… ggrrrr ik weet het niet!?!
Is het nou juist leuk om dezelfde periode van je 2e kindje in verwachting te zijn of niet leuk? Mijn gevoel zegt niet leuk 2 kinderen vlak bij elkaar jarig èn dezelfde periode zwanger en bevallen. maarja ik wil opschieten want er mag ook weer niet te veel tijd tussen zitten wat mij betreft… erg hè?! HELP!!!
(als ik over 2 maanden nog niet ben aangeteld dan is de helft van dit dubio niet meer van toepassing behalve dat mijn haast dan nóg groter word)
Ik weet ‘je hebt het niet helemaal voor het zeggen’ maar ik probeer (omdat dat tegenwoordig mooi kan!) toch enigszinds te plannen…
Wat vinden jullie?!
Groetjes Ghis x