Dubio over 2e zwangerschap, help!

super bedankt voor jullie reacties allemaal!!

Is ook zo, mijn partner zegt ook dat we er gewoon voor moeten gaan en ben me ervan bewust dat het nu muggenzifterij is van mij, kan me voorstellen dat als je al 4 jaar probeerd zwanger te worden het me dan geen reet meer zou uitmaken! Ik moet er ook niet zoveel bij nadenken en proberen alles altijd onder controle te hebben. We zien wel hoe het loopt, en of het me idd gegunt is weer snel zwanger te raken.

Grtjs x

Lilypie Third Birthday tickers

Chirley en Ghis ik hoop voor jullie dat het jullie jaar wordt, als het mee zit krijg je dit jaar een kindje en anders dit jaar misschien wel een positieve zwangerschapstest in handen.
Heel veel geluk.
Het is een wonder als je er zo over na denkt, een nieuw mensje en ik denk dat sommige dingen zijn voorbestemd dus laat het maar komen zoals het is niet waar.

Nou hebben wij de kinderen in die zin niet gepland hoor. De oudste al helemaal niet, want dat was onze verrassing

haha grappig
wij hebben bewust wel wwn maandje gewacht omdat sam anders bij Emma uitgerekent zou zijn. en meteen de maand erna begonnen, en raak! er zit nu dus ruim een maand tussen hun verjaardagen, vind ik wel fijn!
alleen nou kwam sam een week te laat, 4dagen voor mijn verjaardag en 8dagen voor richard z’n verjaardag, dus toch nog druk! ennne 3 schorpioenen in 1 huis!!!

groetjes!

Dank je vlokje!

Ja ik ben gewoon een heel positief ingesteld mens, maar daardoor vergeet ik weleens dat het natuurlijk ook anders zou kunnen lopen.

Nogmaals dank voor jullie reacties en leuk om jullie verhalen te lezen!

Het heeft me even aan het nadenken gezet. Mijn partner en ik willen het allebei gewoon graag en het hoeft ook niet tot in de puntjes gepland te worden loslaten dus, tja dat is soms een beetje lastig voor me…
Het word in ieder geval een romantisch weekend hier en jullie zijn zeker een van de eerste die het gaan horen als het is gelukt

xx Ghis

Ik sluit me aan bij de rest, niets zo onvoorspelbaar dan zwangerschap en bevalling… Jasper kwam 7 weken eerder, ik was nog niet eens met verlof, op vaderdag ook nog eens, dat had papa echt niet verwacht!!!

Fijn weekeind, succes!!!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers