Droomhuis gekocht!

Woehoehoehoe! Wij hebben een nieuw huis! Het is echt zo’n droomhuis! We fietsten er afgelopen zomer vaak langs en dan hadden we het erover hoe fijn het zou zijn als we daar zouden kunnen wonen! Ik zag het al helemaal voor me! Het is een huis in een hele leuke kindvriendelijke buurt, waar ze voor de kindjes ook veel organiseren in het wijkgebouw. En dan kan ik misschien ook een keer lekker naar een leuke middag, bv paasstukjes maken. Lekker kneuterig! Het huis heeft een garage en een ligbad, waar ik altijd al van gedroomd heb. Heerlijk, met van die badolie wegzinken in het water! We dachten eerst dat het huis te duur zou zijn, maar gelukkig bleken wij een rekenfout gemaakt te hebben en bleek dat het huis toch haalbaar was! Ik ben zo blij! We hebben ons huis ook verkocht en we moeten wel twee maanden wonen in een tijdelijk appartement, maar dat is wel te overzien. In januari gaan we de dozen inpakken…rotklus! We zijn nu veel aan het regelen en binnenkort tekenen we het koopcontract! Dus ik heb even iets minder tijd om veel te schrijven hier, maar het is voor een goed doel! Een nieuw huis in 2010…met een mooi babykamertje, waar hopelijk ook nog een extra familielidje in mag komen te liggen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat fijn Rainbow! Jullie droomhuis. Lekker genieten van de voorpret meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gefelicteerd meid en veel plezier met de voorpret en daarna heel veel plezier in het nieuwe huis

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd!!! Krijgen we snel een foto van jullie nieuwe huis te zien?

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd Rainbow.

Super dat jullie huis verkocht is en jullie dit huis toch konden kopen.

Geniet van de voorpret en veel succes met de hele verhuizing.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

WauW!

Heerlijk joh! En heerlijk in bad! Ik heb gister nog liggen weken in de rozemarijnolie. Som sheb je het even nodig en dat is het heerlijk om in je eigen huis te hebben! En een garage! Wauw, wat luxe joh! dat zou ik ook wel willen, Leuke buurt ook heel belangrijk!

En het extra kamertje… Ik hoop dat 2010 jullie alles brengt wat jullie wensen!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh geweldig meid, we willen wel foto’s zien enne we komen ook allemaal op de housewarming (toch dames )

Hopelijk kunnen zij in januari ook zo blij reageren.

Groetjes,

Michèle

Wat harstikke fijn voor jullie.
gefeliciteerd.
en suc-6 met de verhuizing volgend jaar

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wauw wat te gek!!! Ben super blij voor jullie!!!

Hoi hoi,

helemaal super joh!! Kijk, zo kan het dus ook Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Zooo dat is super Rainbow… Gefeliciteerd :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Oh wat een goed bericht! Gefeliciteerd zeg!
Heb je een foto van je droomhuis?

Groetekes, Sje

Heerlijk zeg, een huis dat helemaal naar je zin is! Er is toch ook niets belangrijkers dan wonen zoals je graag wilt… Super. Geniet nu eerst maar van de voorpret, en als het straks zover is… Pak ze

oh meid ik heb medelijden met je… weet waar je aan begint… whaa geintje! Al hoewel … dat verhuizen kost heeel veel energie stress en … en … en … maar daarna…!! Geweldig meid!

Wij hopen dit weekend over te gaan … naar ons droomhuis… wat soms toch een nachtmerrie huis is… vooral als het af moet!!

Wat heerlijk zeg! Super! Gefeliciteerd. En ook erg fijn dat jullie eigen huis al verkocht is. Dat is tegenwoordig ook wel eens anders.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

He wat geweldig nou heel veel klusplezier en verhuis plezier.

groetjes

lon106

Hee meisie! wat super he!
enne wel in e’town?? of heb je het daar wel gehad
echt super, en jaja een bad! heerlijk! ik heb een bad en verlang nu naar een jaccuzi hahahhaa.
ja en dozen inpakken is echt saai en vervelend om te doen, en juist omdat je het dan al gekocht hebt wil je ook zo snel mogelijk wieberen daar!

top!!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Super leuk!!
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!!

Liefs, Anne

Denk dat ze al dozen aan het pakken is …