Droomhuis gekocht!

Super, gefeliciteerd!

Gr patries

Hahahaha…belachelijk dat ik na al jullie felicitaties nu pas reageer! Is niks voor mij, maar ik had het even megadruk (met naar de film gaan enzo haha). Maar allemaal bedankt hoor!

Het is inderdaad een pandje in Eindhoven. We willen daar toch niet weg! Maar het is best een uitgesproken huis en als ik dat hier neerzet, weten misschien allerlei creeps waar ik dan ga wonen. In die buurt waar wij gaan wonen, staan meer van dat soort huizen en het is vrij herkenbaar. Maar als alles echt getekend is, dan zet ik het huis zeker op mijn Hyves! Straks alleen die vieze witte tegelvloer weg en een houten vloer erin enne…ik vond dat wij onze Ikea-spullen nog wel konden gebruiken. Niks mis mee, die stonden erg goed in dit huis. Maar straks hebben we geen kamer en-suite meer (met van die deurtjes tussen de kamers in), maar een grote kamer met open keuken en dan staan die meubels denk ik niet meer…Ik wil dus tóch nieuwe…Maar dan past alles niet meer bij elkaar en dus wil ik alles nieuw…Hahahaha! En onze bruine stoffen bank heeft allemaal witte vlekken (lijkt net een koe!) van Eva melkmondjes die zijn ingetrokken (bleeeeh), dus die mieteren we eruit. Ik wil nu een bruine leren bank, die heb ik gespot bij Ikea ook (wij zijn fan). Veel hoeven meubels wat mij betreft niet te kosten, ik geef echt geen 6000,- uit aan een vloerkleed (!), maar het moet gewoon mooi staan. En nieuwe gordijnen enzo…Mijn vriend aast nog steeds op een platte TV half bioscoopformaat (vreselijk!) en ik wil ook een nieuwe stereo…Kan iemand misschien even zorgen dat we de loterij winnen? Ik werd vanochtend wel gebeld door de Zwitserse Bank of zoiets? HuH? Een vent op een bandje (!) somde op dat ik geselecteerd was en dat ik in aanmerking kwam voor een DVD, een auto (BMW), 3 miljoen, een jaar benzine…na een minuut was hij nóg prijzen aan het oplepelen…Ik zei: ‘Hou er maar mee op!’, maar hij ging gewoon door. Tja, het was een bandje zei ik al he? Ik smeet 'm erop. Wat een nepperij!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha die lotterij wil ik ook wel Rainbow, maar zit er hier ook nog steeds niet in. Misschien zaterdag weer

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd!! Dat wordt bananendozen sparen!! Alsvast wat dozen inpakken zoals spulletjes van zolder of dingen die je toch niet gebruikt (zomerkleren ed). Scheelt zometeen heel veel in stress!

Hier wel 2 leren banken hoor… enne zie er eerlijk gezegd niks op … Jurian rijd er zelfs met auto’s over. Als het goed is kunnen ze wel tegen een stootje…

Enne die gekke vent had mij ook gebeld… wat zei hij nu. Zit je goed? of zo iets… ik denk waar slaat dit op… maar je hoorde aan de stem dat het een bandje is… gek jong … niks beters te doen! Heb hem er ook op gegooid!