Dringend tip nodig vlees in zn neus?!

ooh ik wordt er nie goed van!!! hij stopt werkelijk alles in zn neus! nou heeft hij er dus een stukje boterham worst inzitten en hij haalde toen zn neus op. ik kan er dus niet bij maar hij niest wel constant en dat ding gaat er nie uit, hij zit te roepen: heeellpp vlees in mn neus!
ja hoe krijg ik dat stukje eruit. of gaat dat vanzelf op den duur richting zn keel? hij is echt de hele tijd aan het hoesten en niezen (zit geen 10 seconde pauze tussen)
en zo is het al 2 dagen, alles verdwijnt in zn neus. hoe ga ik hier nu mee om? want ik kan m dus geen moment uit het oog verliezen

huisarts bellen lijkt me enne alles wat er in past weg stoppen en rico aan je arm binden dan loopt ie overal mee naar toe. Nee zonder dollen zou even de ha bellen en verder lastig hoor zo’n verstopper.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

ik zou ook ff de ha bellen wat je moet doen,
fijn he van die handenbindertjes??

Hiero meneertje is 3.5 (iets ouder dan Rico)
en kan sinds vorige week fietsen zonder zijwieltjes,
nou heeft me dan een gang zeg!
Heb zo’n fietshelmpje gekocht , hij crosst er mee door de buurt
en rap dat hij is…

Ook is hij me een paar keer ontsnapt, dan moet ie binnenkomen,
en dan fietst hij er enorm tussenuit.
We geven hem dan wel straf hoor, nu al gezegd , fietsje wordt hoog weggezet.
Kan hem nog geen minuut alleen laten

En dan zeggen ze het wordt naar mate ze ouder worden, steeds makkelijker

maar hier werkt dat nog niet zo haha

Succes met Rico…
gr.

Sorry!! Hahahahaha grinnik Ik moest zo hard lachen toen ik je verhaal las Boterhamworst in zn neus hoe komt ie er op!!
Ik heb vroeger zelf toen ik klein was ooit een rozijn in mn neus gestopt en daarna moest ik keihard huilen
Maar als je er zelf niet bij kan, inderdaad even de dokter bellen, vooral als het arme manneke er zo’n last van heeft. De dokter heeft namelijk zo’n hele handige tang waar ze het er zo mee uit vissen, want geloof het of niet jouw kind is echt niet de enige Haha. Er zijn er heeeeeeel veel die het doen En er worden nog wel veeeeeel gekkere dingen in de neus gestopt zoals lego poppetjes Hihi
Ik heb zelf nadat ik die rozijn in mn neus heb gestopt, er nooit weer wat in gestopt, ik vond het echt niet leuk Dus hopelijk heeft Rico nu ook door dat het toch niet zo leuk is

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Sowieso nooit zelf gaan prutsen om iets uit een neus of oortje te halen. Eerst proberen te laten snuiten en anders de dokter bellen.

Het betreft hier een stukje boterhamworst en dat is zacht, dus ik vermoed dat het er vanzelf uit zal komen, de een of de andere kant op.

Hopelijk vindt-ie het nu zodanig vervelend dat-ie steeds moet niezen (een natuurlijke reactie overigens van het lichaam om dingen de neus uit te werken, dus er zou een moment moeten komen dat-ie dat stukje worst eruit niest) en hoesten, dat-ie het in het vervolg wel laat om nog iets in zijn neus te stoppen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 Apr 2011 12:57:18

heh pffff dat was even toch wel schrikken (het was dan wel geen knikker maar toch)
ik had (haha) met zn tandenborstel haartjes bij zn neus zitten kriebelen (ik wist even niks anders) en hij nieste toen zo hard dat hij het eruit nieste, maar tegelijkertijd wel een beetje moest kokhalzen.
pfff jongens die fratsen krijgt HIJ weer he!
Ik hoop dat het hierbij blijft want hij is flink aan de gang hoor! ook dingen in zn mond stoppen, (hij had die fase al eerder gehad) begint weer helemaal IN te worden hier dus… het is idd opletten geblazen. zal het op school ook even doorgeven want voor je het weet… nouja wil er niet aan denken.
bedankt voor de tips. ik ben blij dat ik de dokter niet heb hoeven bellen

Heeeee dat heb je goed opgelost

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Rico schiet weer terug in de orale fase

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Hanna: haha ja wel he, vind ik ook

@Mriek: lol! of niet

Yep!

Groetjes,
M

Orale fase? Nasale fase!

Fijn dat het opgelost is!

Groetekes, Sje

ohw nou net was hij met papa naar buiten
bleken er nog 2 stukke in te zitten hoor ik net, hij ging weer heel hard niesen en hij nieste 2 flinke stukjes uit. tjonge jonge vandaar dat hij niet wilde slapen, arm schaapje!
nasale fase? dat was toch als hij ineens papa of mama leuker vind dan de ander?
was dat het niet?

Nasaal is een afleiding van het het woord nasus en dat is latijn voor neus. Heeft niks te maken met papa of mama! hahahahahahha
Nou hopelijk is alles eruit bij rico, wat een boefje!!

liefs woezel

ohw haha ja ik had het er laatst met Mriek over…over die fases en ik dacht dat ze die ook noemde en dat dat iets met dat te maken had wat ik zei
maargoed haha ik zeg niks meer

Ha ha wat een avontuur weer! Hier stopte moppie gisteren een stukje visstick in haar neus, echt waar! papa wist niet wat te doen en ging op zoek naar een wattenstaafje. Nu kan moppie nog niet echt op commanda snuiten maar ik deed het voor, ze snoof een beetje, ik drukte één neusgat dicht en toen floep, had ik een stukje visstick in mijn zakdoek, haha! Die rare boeven ook!
groetjes,
Wendy

zoek maar eens op dr. Freud, dan kom je verschillende fases tegen waar een kind in kan zitten volgens zijn psychoanalyse. volgens freud zit rico bv nu in een anale fase, en als hij die gepasseers is , komt hij in de fallische fase. volgens freud dan he, zijn ook heel veel mensen die vinden dat hij onzin heeft uitgekraamd.

liefs woezel

Pardon woezel in de anale fase?!?! haha

hmm snel even opgezocht maar nee daar is rico absoluut niet mee bezig, dan moet je bij Erik wezen he Mriek

Nee Rico zit weer in de orale fase, en dan zetten we idd die nasale fase er ook maar bij

Gewijzigd door - MamavanRico op 19 Apr 2011 14:59:06

hahahaha ja erik is wel heel erg bezig met zijn anala fase, maar alleen al het feit dat hij bezig is met zindelijk worden, zorgt er voor dat rico in de anale fase zit , hoef je nog niet eens een mooi kunstwerk van poep achter te laten op de muur

(sorry mriek, maar ondanks dat ik niet fit ben, heb ik nog ergens een klein beetje humor gevonden!! hahahahahahahahah)

liefs woezel

hahahahhaa lol!!
maar nou weet je, rico wil dan wel op de wc maar denk je dat er ook maar iets gebeurd? op 1 “drupje”(zoals rico dat noemt) na lukt het nog niet.

een drupje is een drupje Inge!!! je moet toch ergens beginnen!

liefs woezel